FANDOM

Metro Pajezd 2 Pancjernyj Gruzawoj.jpg

Metro Pajezd 2

Metro Pajezd 2 "Pancernyj Gruzowoj" - drugi z pojazdów stworzonych przez Metro Factories. Jest to pojazd, który z przodu ma metalowy pług, zbudowany jest na podwoziu ciężarówki Ural, zaś z tyłu jest to karoseria samochodu kempingowego, wzbogacona o płyty z pojazdu opancerzonego. Na przodzie ma potężne działo Tesli, dokładnie nad miejscem kierowcy, na środku - stanowisko artyleryjskie. Z tyłu ma z kolei cztery działa Gatling-Gauss, które są wykorzystywane w charakterze obrony przeciwlotniczej. Wejście do tylnego przedziału jest zarówno od strony kierowcy, jak i od dołu. To ostatnie to "wyjście bezpieczne", czyli takie przez które trzeba korzystać w przypadku walki z wrogiem.

Ze względu na swoją wagę pojazd ten jest bardzo wolny. Wykorzystuje się go w charakterze ciężkiego wsparcia w czasie walk o miasto lub w przypadku patrolowania i walki w środowisku radioaktywnym, takim jak na kolonii RadPlanet. Pancernyj Gruzowoj stał się na tyle pożądany, że w kilku poważanych gangach jest głównym wozem liderów. Ponadto wprowadzono liczne ulepszenia jak pokładowy radar czy system rakiet SAM. Niekiedy istnieje też sprzęt do rozstawiania min za pojazdem, lecz z tego akurat korzystają jedynie wojska Imperium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki