FANDOM

Metro Pajezd 1 Tank

Pojazd Tank

Metro Pajezd 1 (inna nazwa - Tank) - opancerzony transporter półgąsienicowy skonstruowany jak ciężarówka. Na przodzie wygląda jak pick-up, a z tyłu ma gąsienice, podwójne działa wielkokalibrowe po bokach, z tyłu dwa przeciwlotnicze karabiny Gatlinga z amunicją eksplodująco-odkształcającą, a na górze wieżyczkę podobną do tej z czołgu T-34/85. Zdolny do operowania w każdym terenie oraz dostarczania żołnierzy na pole walki broniąc ich przed odłamkami oraz amunicją przeciwpiechotną.

Metro Pajezd 1 stał się podstawowym pojazdem w wielu postapokaliptycznych i świeżo założonych koloniach. Stał się też pierwszą z maszyn produkowanych przez korporację Metro Factories. Konwoje złożone z niego, czołgów oraz motocykli i innych lekkich pojazdów były w stanie długo wytrzymać ostrzał wroga. Z racji tego, że firma z RadPlanet produkuje tanie rzeczy te pojazdy montowane w halach fabrycznych na masową skalę są jednymi z najczęściej spotykanych wozów zarówno sił Równowagi, jak i dwóch pozostałych, wrogich Nexusowi Żywiołów Pierwotnych - Ładu i Chaosu.

Ciekawostki

  • Jako że był to pierwszy pojazd kiedykolwiek zrobiony przez Metro Factories stał się również wizytówką firmy i głównym samochodem dostawczym korporacji.
  • Po Koniunkcji nie przetrwały żadne schematy czy egzemplarze pojazdu, wskutek czego ten wóz przypomina mieszankę radzieckiego BRDM-2 i amerykańskiego M113.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki