FANDOM

Zdjęcie Marlene Welff
wizerunek Marlene Welff
Marlene Edite Welff
Prawdziwe imię i nazwisko Marlene Welff
Data urodzenia 04 Maja 9:025 Wiary i Nauki;
Berlin, Niemcy, Terra
Miejsce pochodzenia Ziemia
Rasa Człowiek
Narodowość Niemka
Płeć Kobieta
Wzrost 179 cm
Kolor i wygląd włosów długie blond, ukrywane pod kapturem
Kolor oczu niebieskie
Znaki szczególne brak
Rodzina Richard Welff (ojciec),
Annette Welff (matka),
Joachim Welff (bliźniaczy brat)
Przynależność Welff Corporation (współzałożycielka)
Zawód polityk,
biznesmenka
Wyznawana religia luteranizm

Marlene Edite Welff [czyt. Marlen Edite Welf] - polityk Księstwa Willheilem, siostra bliźniaczka Joachima i współzałożycielka Welff Corporation. Przez wiele lat przyjaciółka zarówno Przemysława Czevaka, jak i Arcturusa Lwowskiego, przez plotkarzy podejrzewano również, iż jest kochanką jednego z nich. W przeciwieństwie do braciszka jest bardziej pokojowa - nie znosi wojen. Jej doktryna polityczna opiera się na pokojowym współistnieniu wrogich sobie obozów, to jest odrzuceniu zbrojnej rywalizacji na rzecz dyplomatycznej.

Historia

Joachim i Marlene urodzili się w 2025 roku, w schyłkowym okresie istnienia pokoju światowego oraz Unii Europejskiej, a powstawania drugiego Związku Radzieckiego i odnowionej Rzeczypospolitej Trojga Narodów. Marlene skupiła się na karierze nauczycielki, ponieważ uważała naukę za niezbędną rzecz, podtrzymującą całą cywilizację. Urodę odziedziczyła po ojcu.

W przeciwieństwie do brata jaki miłował sport ona wolała naukę i politykę. Uważała że wojna tylko prowadzi do kolejnych nieporozumień. Miała problemy z wychowaniem fizycznym, za to osiągała świetne wyniki w naukach ścisłych. Uwielbiała liczyć, jak również grać w serię The Sims. Marlene często sobie nuciła nawet starą piosenkę Lili Marleen z czasów międzywojennych. Ponadto w przeciwieństwie do brata była nieśmiała i trochę bojaźliwa.

Kiedy doszło do Trzeciej Wojny Światowej Welff współpracował z partyzantami. Richard stracił przez bombardowanie Berlina swoją żonę - Annette. Welffowie dali radę przejść przez Odrę do należącego do RTN Kostrzyna nad Odrą (po stronie niemieckiej był to Frankfurt nad Odrą). Richard działał bowiem jako goniec między niemieckimi a polskimi oddziałami partyzanckimi, walczącymi przeciwko okupacji radzieckiej oraz rządowi jaki zdradził NATO i stworzył w zamian za niepodległość Rzeczpospolitą[1]. Nie dążyli jednak do upadku tej federacji, ale wyłącznie obalenia rządu. Pewnego dnia jednak wojskowi polscy i radzieccy złapali i rozstrzelali go na placu miejskim w Kostrzyniu.

W trakcie Pierwszej z Wojen Solarnych pełniła rolę polityk odpowiedzialnej za propagandę aliancką, zaś w czasie Drugiej była ambasadorką na Wenus. Później odleciała razem z bratem na inne planety, tam właśnie znalazła się w Księstwie Wilheilem i na planetach Lwowski Corporation. Gdy została politykiem przeniosła się do tego państwa na stałe, a gdy razem z bratem założyła Welff Corporation zaczęła działalność biznesową, zapewniając Wilheilem sprzęt dla armii, począwszy od karabinów aż po pojazdy latające skończywszy.

Ciekawostki

  • Marlene uwielbia kolekcjonować rozmaite zegarki.

Przypisy

  1. W skład RTN wchodzą: Polska, Federacja Rusko-Lodomerska (Ukraina) oraz Litbieł (unia białorusko-litewska).