FANDOM

240690.jpg
Widok na siedzibę korporacji
Lwowski Corporation Main Facility
Data powstania: 1:115 Terry
Położenie: zachodnie wybrzeże kontynentu Pandatria
Funkcja: siedziba korporacjiLwowski Corporation oraz jej prywatnego wojska
populacja: 350 osób
Ważne miejsca: lotnisko, laboratoria, gabinet prezesa, hala produkcyjna
Wysokość: 419 m
Długość: 829 m
Szerokość: 982 m
Twórca: Arcturus Lwowski
Przynależność: Lwowski Corporation (główna siedziba), Milicja Lwowski Corporation (główna siedziba), Rada Lwowski Corporation (główna siedziba)

Lwowski Corporation Main Facility - główna siedziba korporacji Arcturusa Lwowskiego. To tutaj znajduje się kwatera główna korporacji i jej prywatnego wojska, tutaj też swoje główne biuro posiada właściciel korporacji. Znajduje się na zachodzie Pandatrii, w miejscu najwyższych gór. Wokół siedziby latają krążowniki korporacji, sterowce i wiele innych latających maszyn Milicji i Imperium.

Budowla jest miejscem testowania prototypowych przedmiotów i jednym z najpilniej strzeżonych kompleksów w Imperium Arkturiańskim. Personel niewyspecjalizowany nie może chodzić po bazie bez odpowiedniej przepustki lub doświadczenia. Zachowane są tam wszelkie środki ostrożności. Prawnie jest miejscem produkcji oręża i kwaterą główną korporacji, lecz tak naprawdę była fortecą Lwowskiego, skąd prowadził swoje zamiary polityczno - ekonomiczno - militarne. Obecnie siedzibę ma tam rada korporacji. Cokolwiek się o niej nie powie, prawda jest jedna - taktyka Lwowskiego doprowadziła do przejęcia wpływów w większości miejsc Nexusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki