FANDOM

Logo Lwowski Corporation.png
Logo korporacji
Lwowski Corporation
Typ władzy firma górnicza,

firma hutnicza, firma z branży energetyki, koncern zbrojeniowy

Stworzone na podstawie Lwowski Corporation z Nexus Uniwersum
Lider Arcturus Lwowski (do około 200 roku przed Koniunkcją) Rada Nadzorcza Lwowski Corporation (obecnie)
Kwatera główna Arctur Prime, Lwowski Corporation Main Facility
Strefa wpływów cały Nexus
Powiązania Milicja Lwowski Corporation,

firmy sprzymierzone: Stahlakrieg Arms, Visarion & Josifow Corporation, Blaster & Electronic Technology Industries, Earth National Weapons, Metro Factories, Orderumus Industries, Schneider Weapons Industries

Lwowski Corporation jest jedną z korporacji, która zajmuje się górnictwem, hutnictwem i energetyką. Znany jest też z produkcji broni dla wojska i milicji różnej maści. Firmie udało się uciec przed Koniunkcją i zdołała statkami trafić na Arctur Prime. Posiada własną armię, która jest sowicie opłacana.

Założona została, jako Lwowski Industries na początku tak zwanej Ery Terry, gdzieś około XXIII wieku po Chrystusie, potem zmieniła się w Lwowski Combine 50 lat później, a po powstaniu Imperium Arkturiańskiego - w Corporation. Pochodzą głównie ze świata Nexus Uniwersum. Założona przez pierwszego z cesarzy Imperium, Arcturusa Lwowskiego rywalizowała dawniej z Czevak Industries, a czasami też z Korporacją Handlową. Korporacja nie mogła się podnieść po śmierci Arcturusa Lwowskiego, prawdopodobnie przez otrucie. Obecnie korporacja jest coraz silniejsza w Nexusie, ale boryka się z problemami finansowymi. Obecnie jest przyjaźnie nastawiona, a wskrzeszono ją tylko i wyłącznie dzięki znalezionym zapiskom odnośnie niej i wielu innych grup ze świata Nexus Uniwersum.

Produkty

Zarówno na polu walki, jak i w kwestii gospodarczej korporacja może się pochwalić dużym asortymentem swoich produktów. Większość ponadto przeznaczana jest na milicję. Obecnie wyroby korporacji zmarłego jeszcze przed Koniunkcją Lwowskiego cieszą się uznaniem zarówno wśród służb porządkowych i wojskowych, jak i renegatów oraz zbójników.

Pistolety i karabiny

Pojazdy

Ciekawostki

  • Firma nadal utrzymuje własną armię, często do ataku na terrorystów i do obrony swoich placówek. Armia ta jest bardzo sowicie opłacana, więc bardzo szybko rośnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki