FANDOM

  • Luna (według Sagi SPORE) - księżyc Ziemi. Jest zasiedlony przez Ziemian, którzy uczynili go pierwszym zasiedlonym przez siebie globem innym niż rodzima Ziemia. Próbowali go terraformować, ostatecznie doszło do tego tylko w paru kraterach.
  • Luna (Postkoniunkcja) - satelita ziemski, jego stolicą jest Lunaburg. Stanowi główną bazę wypadową całej flotylli wojennej RZZ oraz jest najważniejszym punktem obrony w Układzie Słonecznym. Wiele kopuł pokrywa liczne kratery, gdzie dokonano też terraformacji. Miejsce sprzedaży rzadkich minerałów wydobywanych w kopalniach, roślin wyhodowanych w sztucznym środowisku, ale przede wszystkim z maszyn podróży gwiezdnych. Napędy FTL, działa wolframowe, doskonale manewrujące fregaty, czy też wysoko ceniona broń energetyczna pochodzi właśnie stąd.
  • Luna (Kroniki Wszechświata) - księżyc Ziemi. Nazwa ta jest popularna wśród ludzi po słowie "Księżyc", obcy uważają Lunę za najlepiej rozpowszechnioną nazwę tego ciała niebieskiego. Jest centrum wojsk dla Federacji Ziemi, wcześniej była tam placówka badawcza Republiki Zjednoczonej Ziemi, tam też koncentruje się wiele sił Unii Planetarnej.
  • Luna (Nexus Uniwersum) - ziemski księżyc. Stolica autokratycznego państwa zwanego Rzeszą Księżycową. Stolicą tego satelity ziemskiego był Lunaburg, po Drugiej Wojnie Solarnej - Armstrong City.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki