FANDOM

  • Ludzie (Nexus Uniwersum) - rasa rozbita na pomniejsze gatunki, jedna z najliczniejszych w Nexusie, ze względu na wysoką płodność i przystosowanie do warunków otoczenia. Pochodzą z Ziemi.
  • Ludzie (Age of Stars) - jedna z ras w Imperium. Najliczniejsza, często prześladowana przez inne rasy, wojownicza i nastawiona racjonalnie do życia. Są częścią rasy zwanej Canarithanami, wśród której są też elfy czy orkowie.
  • Ludzie (Mindless Conflict) - gatunek, który jest jednym z hegemonów konfliktu. Twórcy robotów, czołgów oraz innej inżynierii wojennej, ale też i nauki pokojowej.
  • Ludzie (Postkoniunkcja) - jedna z najliczniejszych ras. Podzielona na wiele podgatunków, które różnią się wyglądem lub cechami. Najbardziej zróżnicowani w Nexusie pod względem etnnicznym. Pochodzą z wielu planet sprzed Koniunkcji.
  • Ludzie (Mieszany Świat) - rasa zamieszkująca wiele planet, najliczniejsza i najbardziej skupiona na psionice i technologii, w niewiele mniejszym stopniu silna magicznie. Technologicznie ustępują tylko krasnoludom, magicznie - elfom. Pochodzą z Ziemi, czasami uwikłani w konflikty z innymi rasami.
  • Ludzie (Zadymione Gwiazdy) - rasa, która rozwinęła technologię elektryczności, pary i wielu innych nauk. W 2070 roku spotkała pierwsze pozaziemskie cywilizacje w sposób jak się nietrudno domyślić dwuznaczny - jedni zaatakowali, by ocalić przed Nieumarłymi, tajemniczymi obcymi powstałymi w wyniku dziwnej zarazy.
  • Ludzie (Saga SPORE) - dominujący gatunek w Drodze Mlecznej. Pochodzi z Altery. Miliardy lat temu serriganie zniewolili ich cywilizację, po zwycięstwie nad najeźdźcą rozproszyli się po wszechświecie dzięki zdobytym okrętom kosmicznym Wielkiego Imperium Serrigan.
  • Ludzie (Kroniki Wszechświata) - gatunek z Ziemi, przyjaźnie nastawiony, ale też niekiedy rasistowski i dyktatorski. Dzielni naukowcy i odkrywcy, często uwielbiają przemyt i kaperstwo. Kosmos okazał się dla nich najlepszym miejscem egzystencji.