FANDOM

Winter coat by insolense-d2jr78w
Wizerunek Lokiego
Loki Krueger
Prawdziwe imię i nazwisko Loki Krueger-Ansgar
Znane pseudonimy Loki
Data urodzenia około 20 lat
Miejsce pochodzenia Bermudia
Rasa Człowiek Realny,
postać nieumarłego człowieka
Płeć mężczyzna
Wzrost 186 cm
Kolor i wygląd włosów długie mlecznobiałe
Kolor oczu piwne
Przynależność niezależny
Zawód detektyw,
szeryf,
nekromanta
Wyznawana religia własna

Loki Krueger, alias Archanioł jest detektywem i niejako szeryfem całego Lich City, w którym panuje tawarchizm. Utrudnia przez swą działalność przemyt narkotyków, zastraszanie mieszkańców czy rozwój półświatka na terenie stolicy Wolnego Miasta. Loki, choć jest Człowiekiem Realnym, ma jednak najczęściej wygląd nieumarłego. Przebywa na Necrocronusie w Lich City, największym cmentarzu w mieście, mieszkając sobie w gotyckiej krypcie.

Historia

Mało znana jest jego historia. Wiadomo że urodził się w innym wymiarze, a stamtąd wyruszył w inny, trafiając zupełnym przypadkiem do Lich City. Jego wspomnienia są mgliste, mówią jednak o porwaniu przez Netelfy, a potem przez Netrolle, które go przejęły od swoich największych wrogów i zniewoliły. Jakiś czas potem znalazł go inny herszt, ucząc go kultury i języka jego rasy, a następnie uwalniając. Zbiegł dzięki pomocy swojego pana i zaczął pracować jako grabarz na cmentarzu. Wiele razy był kapłanem rozmaitych religii, jak również kapelanem, potem podjął się pracy detektywa oraz strzelca wyborowego.

Umiejętności

Lokiego cechuje niezwykła spostrzegawczość i umiejętność dedukcji. Przydaje mu się to w profesji detektywa. Ma też niebywałą czujność w przypadku napotkania kłamców lub złodziei, wie kto kiedy oszukuje oraz od razu orientuje się czy ktoś ma coś za uszami. Jako detektyw jest niebezpieczny dla wszystkich bandytów, a jego policyjna dbałość o szczegóły oraz szlachetność przysporzyły mu zwolenników wśród mieszkańców pogrążonego w anarchii Wolnego Miasta, jak i wrogów w postaci Trójcy i Wielkich Graczy, którzy chcą utrzymać istnienie anarchizmu lub chociaż canarchizmu w metropolii.

Wyposażenie

  • Pistolet fotonowy - wygląda jak zwykły rewolwer, ale bębenek to generator, który wytwarza kule fotonowe, a następnie przez lufę wyrzuca je z lufy, dzięki czemu tym samym oddany zostaje strzał.
  • Omni-klucz - dostał go w prezencie na gwiazdkę od Stanislausy. Dzięki niemu może komunikować się z innymi, a nawet używać omni-ostrza do walki. Zamontował też kilka dodatkowych funkcji, jak lupę czy nielegalnie hakować komputery oraz otwierać zamki drzwi oraz skrzyń. Potrafi bowiem przeskanować zamek i zrobić odpowiedni klucz do niego.

Ciekawostki

  • Jego włosy przywodzą na myśl Geralta z Rivii, ale bardzo często je ukrywa pod kapturem.
  • Wierzy we własnego boga - siebie samego.