FANDOM

Winter coat by insolense-d2jr78w
Wizerunek Lokiego
Loki Krueger
Prawdziwe imię i nazwisko Loki Krueger-Ansgar
Znane pseudonimy Loki
Data urodzenia około 20 lat
Miejsce pochodzenia Bermudia
Rasa Człowiek Realny,
postać nieumarłego człowieka
Płeć mężczyzna
Wzrost 186 cm
Kolor i wygląd włosów długie mlecznobiałe
Kolor oczu piwne
Przynależność niezależny
Zawód detektyw,
szeryf,
nekromanta
Wyznawana religia własna

Loki Krueger, alias Archanioł jest detektywem i niejako szeryfem całego Lich City. Utrudnia przez swą działalność przemyt narkotyków, zastraszanie mieszkańców czy rozwój półświatka na terenie stolicy Wolnego Miasta. Loki, choć jest Człowiekiem Realnym, ma jednak najczęściej wygląd nieumarłego.

Historia

Umiejętności

Lokiego cechuje niezwykła spostrzegawczość i umiejętność dedukcji. Przydaje mu się to w profesji detektywa. Ma też niebywałą czujność w przypadku napotkania kłamców lub złodziei, wie kto kiedy oszukuje oraz od razu orientuje się czy ktoś ma coś za uszami.

Wyposażenie

  • Pistolet fotonowy - wygląda jak zwykły rewolwer, ale bębenek to generator, który wytwarza kule fotonowe, a następnie przez lufę wyrzuca je z lufy, tym samym dzięki czemu oddany zostaje strzał.
  • Omni-klucz - dostał go w prezencie na gwiazdkę od Stanislausy. Dzięki niemu może komunikować się z innymi, a nawet używać omni-ostrza do walki. Zamontował też kilka dodatkowych funkcji, jak lupę czy nielegalnie hakować komputery oraz otwierać zamki drzwi oraz skrzyń. Potrafi bowiem przeskanować zamek i zrobić odpowiedni klucz do niego.

Dane z Leksykonu

Loki Krueger, którego okazję miałam poznać podczas swojego krótkiego pobytu w Lich City jest osobą tajemniczą. Para się Arkanami o mrocznym obliczu, aby nieść dobro. Jest detektywem i samotnym szeryfem w pełnym zbrodni oraz terroru Wolnym Mieście. Według relacji poszkodowanych mieszkańców oraz rządzących aglomeracją mafiosów jest postrachem całego świata przestępczego.

Ciekawostki