FANDOM

Aeropancerna Rzeź

Armia Narodów Zjednoczonych - główna siła w Koalicji

Bombardowania USA przez Oś Sług

Działania partyzanckie w Wojnie CreepyTown

Działania partyzanckie w Wojnie o Pokój na Ziemi Krajowej

Podczas Wojny o Pokój na Ziemi Krajowej na terenie zajmowanym przez Alians lub ich sojuszników Gwardia Boża, SS NDR-u, Policja Wiary i Moralności oraz inne organizacje tego typu prowadziły politykę podobną do Gestapo w Drugiej Wojnie Światowej. Stworzono getta dla mieszkańców, wprowadzono aparat terroru, doszło do łapanek, a wiele wsi i zakładów pracy zmieniono w obozy koncentracyjne. Sługi i kolaboranci prowadzili gospodarkę rabunkową, wszystko przeznaczano na utrzymanie sił inwazyjnych, doprowadzano też do branki, która następnie miała na celu formę podobną do zmiany w zombie czy indoktrynacji na osobniku, nie wspominając o wpuszczeniu mutagenów powodujących zmianę organizmu na lepszy pod względem wyników w danej walce.

W obliczu takich działań mieszkańcy planety zorganizowali wiele rozmaitych grup partyzanckich, aby przeciwstawić się agresorowi i kolaborantom. Jeden z tych, które miały największy obszar operacyjny nazywał się Kazachskim Ludowym Frontem. Dowodzony przez Kalashera szybko ustanowił rząd Kazachskiej Socjalistycznej Republiki Radzieckiej, sprzeciwiający się Nazarbajewowi, który uciekł do Putina podczas ataku na Astanę. Jej pole działania obejmowało tereny wokół Astany, na zachód od Jeziora Aralskiego i na południe od granicy z Rosją. Jej dowódcą był Kalasher, który swoją osobistą armię nazwał Stalkerami.

Na terenie wszystkich państw okupowanych, ale nawet zajętych przez resztę cżłonków Osi wykształciła się partyzantka o odmiennych ideach i wierzeniach, ale zjednoczona pod sztandarem błękitnym. Choć dochodziło do paru utarczek politycznych nigdy jednak komuniści i partyzanci neofaszystowscy nie walczyli przeciw sobie. Zawsze przyjmowali rozkazy od swoich przełożonych, to jest ONZ i Zakonu, potem też Federacji Welffowskiej. Oprócz KLF istniały też takie grupy jak Norweska Koalicja Wyzwoleńcza, francuskie Maquis, niemiecki Volksbewegung, rosyjskie Pułki Śmierci, Kompania Cieni lub Gwardyjskie Oddziały Obywatelskie czy nawet arabski Ruch Wyzwolenia Bliskiego Wschodu walczący z rządem nowego króla, który był kolaborantem i ważnym członkiem Osi. Partyzanci, za swoją walkę zdobyli odznaczenia, a w swoich ojczyznach ogłoszeni zostali bohaterami. Ci co zginęli zostali godnie zapamiętani, a ich rodziny otrzymały wysokie odszkodowania.

Fanfikcje - fanony, własne fikcje i światy z alternatywną historią

Stworzenie mnóstwa fanonów i własnych uniwersów przez Ludzi Realnych w Rzeczywistości nie zostało niezauważone przez mieszkańców. Pojawiło się wiele wymiarów takich jak Warhammer Fantasy Nexus, gdzie podczas Wielkiej Krucjaty Nexusiańskiej Koalicja Arkturiańska pomogła Imperium zaatakować i zdobyć Norskę, a Kislevovi zdobyć wiele terenów na wschodzie kosztem Chaosu. W innych regionach Fantazji istniały też inne np. Mass Effect Creepy, wymiar który znała większość mieszkańców wyspy Kraj. Technologia obecna Trójgranicznego Centralnego Wymiaru oparta jest bowiem na technologii tak zwanego Efektu Masy, począwszy od broni na budynkach skończywszy. Oczywiście jednak nie obyło się bez tarapatów, jak choćby fakt istnienia w nich antagonistów, czyli między innymi Żniwiarzy.

Takie tereny określa się mianem Wymiaru Fanfikcji. Nie są one oficjalnie istniejącymi, prawdopodobnie oryginalne wymiary istnieją w innych Światach lub leżą też poza granicami znanej Fantazji. Z nich sprowadzane są technologie, surowce i wiele innych rzeczy, jak również odwrotnie. Fanfikcje stały się też niejako podstawą do tworzenia innych wymiarów, jak na przykład wymiaru Chronicles of the Universe, leżącego na zachodnich krańcach Płaskowyżu Nexus czy After Happening, gdzie rzekomo w 2015 roku doszło do pojawienia się demonów i mutantów, a po 300 latach ludzkość próbuje nie tyle odbudować cywilizację co raczej przetrwać.

Inne fronty w Wojnie o Pokój na Ziemi Krajowej

Kazachski Ludowy Front - partyzanci pro-komunistyczni

Kazachski Front Ludowy operujący na obszarze na południe od granicy rosyjsko-kazachskiej, na wschód od Jeziora Aralskiego i wokół Astany był grupą partyzantów socjaldemokratycznych, którzy walczyli na ogromnym obszarze z Aliansem Sług i Teokracją Chorezmu - kolaboracyjnym rządem północnych byłych republik radzieckich. KFL miał na celu głównie wyzwolenie Astany. Ich cel był szlachetny, ale to jak postępowali ze sprzymierzonymi partyzantami z kolei jak najbardziej przejawiało się w czarnym kolorze. Byli posyłani na pierwszą linię frontu, więc stawali się podczas walk Frontu z Aliansem tak naprawdę mięsem armatnim. Front odznaczał się też wyjątkowym okrucieństwem w stosunku zarówno do jeńców jak i cywili podejrzanych o współpracę.

Wokół Astany zaczęły jeździć konwoje czołgów i transporterów opancerzonych przejętych lub stworzonych przez Sługi i kolaborantów, często widać też było pociągi pancerne, często posiadające wielkie, przestarzałe, ale wciąż groźne działa kolejowe. Kiedy pod koniec lipca doszło do zajęcia miasta przez rebeliantów trzy dni później bombowce strategiczne niemal zrównały miasto z ziemią. Podczas gdy w Ameryce toczył się bój o wyspę Kraj oraz na Morzu Karaibskim zaledwie kilka mil od Florydy wówczas KLF zaczął słabnąć. Lokalny watażka - Garrus Zorah Nielojalny - znany z braku zaufania do wszystkich kto nie był mu całkowicie lojalny kazał zabić każdego na terenie działania partyzantów. Podczas walk większość ruchu poległa. Cywili zdołano pod osłoną nocy ewakuować koalicyjnymi samolotami desantowymi i śmigłowcami transportowymi. Po tej walce Kalasher ogłosił rozwiązanie Frontu, a resztę sił przekazał na osobiste ręce Nursułtana Nazarbajewa.

Kocioł nexusiańsko-netrollski

Sytuacja na innych frontach wojny (Wojna o Pokój na Ziemi Krajowej)

Walki w CreepyTown i okolicy podczas insurekcji

Związek Rad - plany bolszewizmu światowego po wojnie ze Sługami

Podczas Wojny o Pokój na Ziemi Krajowej pojawił się tak zwany Związek Rad. Była to rewolucyjna organizacja, która chciała po odparciu Sług, pokonaniu kolaborantów oraz powstałego wskutek konfliktu kryzysu polityczno-ekonomicznego na skalę światową. Jego członkowie, tacy jak Kalasher, mieli zamiar "wyzwolić świat zrujnowany spod jarzma amerykańskich imperialistów". Kiedy w sierpniu szala zwycięstwa wyraźnie przechylała się na korzyść aliantów, Związek przystąpił do działania. Pierwszym wyczynem było wydarzenie znane jako Noc Regimentu Centralii, kiedy to puczyści z Kazachem na czele przeprowadzili zmianę władz na krótki okres czasu. Wówczas to Kalasher stał się dowódcą regimentu. Sami ochotnicy jednak go obalili, przywracając na stanowisko dowódcy generała regimentalnego Lena Jenshasona.

Związek Rad wykorzystał fakt akcji "Ucieczka" aby Kalasher kosztem Lwowskiego zyskał większe wpływy na Kraju. Dlatego wsparł potajemnie drogę ku zostaniu liderem pościgu. Kiedy schwytano dezerterów i postawiono przed sądem okazało się że ich przestępstwa tego typu są nieważne - wojna się skończyła. 110. Regiment Ochotniczy, tak jak resztę na Ziemi Krajowej rozwiązano, a ochotników, którzy nadal chcieli służyć wcielono do armii zakonnej. Związek Rad dał kod "Lenin" co znaczyło otwartą rewoltę. Na Wschodnim Wybrzeżu grupy zaatakowały i zajęły budynki telewizyjne, giełdy, banki lotniska i bazy wojskowe, podobnie jak na reszcie planety. Główny marsz miał poprowadzić Kalasher, siłą wcielając do siebie dawnych żołnierzy ochotniczych. Jednak gdy się okazało że Zakon zamierza zniszczyć Związek Rad, bo znalazł ich powiązania z Aliansem oraz działalność terrorystyczną w wyniku której zginęły tysiące ludzi i setki mieszkańcy wyspy w Trójkącie Bermudzkim. Dawny Starszy, zrezygnowany, nie chciał być terrorystą ani być rozstrzelanym. Cały oddział wypowiedział więc posłuszeństwo i oddał się w ręce uciekinierów. Kiedy Kalashera znaleźli żołnierze ten przekazał całą listę i wszystkie informacje o organizacji, której był członkiem.

25 sierpnia 2015 roku ZSRR, Chiny, ZE i USA aresztowały liderów Związku i tym samym zakończyło się istnienie tej organizacji. Kalasher, niegdyś uznawany za najodważniejszego oraz najbardziej oddanego sprawie światowej rewolucji bolszewickiej teraz figuruje w oczach dawnych członków Związku, nadal lojalnych jego dawnym przywódcom i prowadzącego terrorystyczne działania, jako największy zdrajca w organizacji oraz przestroga dla wszystkich, którzy nie mają determinacji lub nie są wierni bolszewickiej sprawie zaprowadzenia czerwonego terroru na całej Ziemi Krajowej, a w dalszej perspektywie - Fantazji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki