FANDOM

Legia Syreny - grupa potomków mieszkańców okolicy stadionu Legii Warszawa oraz kibiców tego klubu. Zmilitaryzowani, znani ze swego kultu piłki nożnej oraz bitni. często widać ich, jako najemnicy. Mieszkańcy zrujnowanej przez Czas Apokalipsy Warszawy patrzą na nich z obawą, szczególnie znane z biedoty i półświatka Zatopione Miasteczko, dawne tereny Powiśla i ulic w stronę Wisły.

Za symbol ustanowili syrenkę na dawnym godle klubu piłkarskiego. Teren ten stanowi rodzaj malutkiej, ale dobrze prosperującej metropolii, zbudowanej na całym stadionie. Biedota chowa się po kanałach i musi tam często walczyć z mutantami wszelkiego rodzaju. To właśnie z ubogich rodzin szkoli się lokalne wojsko i milicję. Jednak charakter narodowców został - rozpowszechniły się tam używki typu papierosy i alkohol, często się zabijają na ulicach członkowie gangów.

Historia

Przed wyjściem na nowy świat

Gdy w 2007 roku otwarto nowy, całkiem świetnie zmodernizowany stadion piłkarski, początkowo miał być pod patronatem rządowym. Jednak wybranie na miejsce Euro 2012 Polski i Ukrainy zmusiło naród do budowy przyzwoitego Stadionu Narodowego. Przez 13 lat zdołał narodzić się tam handel i tak powstał dobrze prosperujący bazarek. Wkrótce zbudowano stację metra "Legia", która była częścią linii okrężnej. Niedaleko zbudowano też bunkier przeciwatomowy, choć oficjalnie był on przeciwlotniczy.

W 2020 roku, 17 lipca nastał Czas Apokalipsy. Z nieznanych powodów wszelka broń masowej zagłady zbombardowała wszystkie wielkie miasta świata na całej planecie. Przez ponad 30 lat świat był skażony na powierzchni, powstały też nowe gatunki. Przez ponad 3 dekady mieszkańcy walczyli o kanały i inne połączenia, budowali sieć tuneli, niczym pająk swoją sieć. Tak oto po 2 latach od zagłady starego świata dokopali się aż do Legii i schronu. Mieszkańców połączył kontakt ze światem, ataki mutantów oraz hart ducha. Na owej stacji metra istniał duży bazar z bronią, więc wielu mieszkańców przyjeżdżało tutaj chcąc kupić najlepszą broń w warszawskich tunelach.

Powrót na powierzchnię

Skażenie ustało po 30 latach z jakichś nieznanych powodów, a Warszawiacy z powrotem ujrzeli swoje zrujnowane, lecz nadal piękne miasto, liczące przedtem do 5 milionów mieszkańców. Zasiedlano spokojnie i powoli dawne budynki, jak Ratusz, Zamek Królewski, a nawet Kabaty, które były nawet całkiem niebezpieczne. Na terenie wokół Stadionu Narodowego powstała największa, postnuklearna metropolia - Górska Arena. Ciągnie się od Gocławia do Wisły oraz od Mostu Świętokrzyskiego do Saskiej Kępy. Głównie są to wielkie hale sportowe, bazary, czy bary, ale Górska Arena swoje centrum ma na Przyczółku Grochowskim.

Sami mieszkańcy Legii początkowo nie wierzyli, że na powierzchni może być lepiej i żyli z tego powodu w tunelach. Ale wyprawy dowiodły tego - wkrótce powstała zabudowa na dawnej murawie i trybunach stadionu. Wybudowano bazar na terenie zniszczonej zajezdni, a z niektórych tramwajów, autobusów i ciężarówek zrobiono coś na wzór wież strażniczych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki