FANDOM

Stahl Cruiser WEB

Wizerunek okrętu

Okręt kosmiczny LC SSh-34 "Arcturus" jest pojazdem wyprodukowanym przez Lwowski Corporation. To niszczyciel gwiezdny, wyposażony w tarcze energetyczne, trzykrotnie większy pancerz oraz bardziej zwrotny od swojego poprzednika, jakim był LC SSh-33. Okręt zyskał miano Arcturusa, na cześć prezesa firmy i znanego kosmicznego kowboja - Arcturusa Lwowskiego.

Opis

Poprzednia wersja, była wolniejsza i niewyposażona w tarcze energetyczne, lecz osłony plazmowe. Tarcze okazały się skuteczniejsze i je właśnie na tej klasie okrętów zamontowano. Dodatkowo okręt wyposażono w głowice z napromieniowanym skoriazem oraz myśliwce z dwoma bombami i czterema rakietami. Ostatecznie wersje z głowicami nie mogły wejść na użytek milicji korporacji ze względu na niedawne zakończenie Wojny Gildii. Dlatego zamiast tego doszły rakiety do niszczenia pojedynczych celów. Wynikiem negocjacji z frakcjami, które spacyfikowały ich Kombinat oraz drugą stronę barykady nie można było korporacjom posiadać takiej broni, jak bomba atomowa. Jeden z nich, zwany "Imperium" jest flagową jednostką 2. Pułku Gwiezdnego Milicji Lwowski Corporation.

Zalety

  • gruby pancerz
  • mocne tarcze energetyczne
  • statki umożliwiają precyzyjniejsze zniszczenia

Wady

  • powolny
  • kosztowny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki