FANDOM

LC SR-20 Conrad

LC SR-20 Conrad

LC Sniper Rifle mark 20 znany też pod skrótową nazwą LC SR-20, a z przezwiska "Conrad" na cześć admirała Kombinatu Arkturiańskiego z czasów Wojny Gildii. Jest to wyśmienity laserowy karabin snajperski produkcji Lwowski Corporation , który dzięki ogniwu może oddać 10 strzałów, z czego jeden strzał to jedno pociągnięcie za spust. Jako pierwszy w historii karabin posiadał też w XXXI wieku lunetę bezświetlną, czyli taką, co posiadała szkła, które nie pozwalały na odbicie światła słonecznego przez namierzanie wroga.

Chociaż jest lekki niestety nie posiada dwójnogu, ani nie można zamontować bagnetu czy holo-ostrza. Co gorsze nie jest też możliwe przebicie się przez kamizelki teslowskie, któe niwelują strzał z lasera i innych broni energetycznopodobnych. Zaletą jest jednak to, że można aktywnie zmieniać typ z jawnego na skryty, czyli materializować na lufie tłumik. To pozwala na wykonywanie kilku niezwykle ważnych zadań dla oddziałów snajperskich przy maksymalnej skrytości. W roku 3516 firma Czevak Industries, główny rywal Lwowski Corporation wyprodukował doskonalszą i precyzyjniejszą wersję LC SR-20 dzięki zbadaniu kompletnemu przechwyconej broni. Tak oto wypuszczono karabin CI MG-12 "Don", snajperkę w której zastąpiono laser balistyczna amunicją eksplodującą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki