FANDOM

LC Shotgun LCS-12 7

Strzelba na targu czarnorynkowym na Ratorii.

Lwowski Corporation Shotgun type 12/7, w skrócie LCS-12/7 to broń specjalnie przygotowana dla sił pacyfikacyjnych czy ciężkiej piechoty we Wszechstronnym Opancerzonym Systemie Walki przez firmę zbrojeniowo-kopalnianą Lwowski Corporation. Jest to jedyny rodzaj strzelby automatycznej posiadającej pociski śrutowe kalibru 12,7 x 99 mm, a energia jaką oddaje użytkownikowi bez WOSW potrafi niemalże wyrwać ręce. Dlatego broń ta jest droga i nie zawsze używana przez najemników i bandytów, chyba że są odpowiednio przygotowani. Ponieważ w Nexusie wojny toczą się prawie że codzienne w wielu wymiarach czy regionach rozmaitych galaktyk wojska te zamawiają kolejną amunicję i egzemplarze tej strzelby. Jedyny region gdzie są produkowane to sama główna placówka korporacji Lwowskiego na planecie ojczystej Arkturian - Arctur Prime.

Magazynek mieści maksymalnie tylko 3 naboje, a 1 nabój to zestaw 8 mniejszych, kalibru 12,7 x 99 mm. Paczka wybucha kilkanaście centymetrów od strzału, do tego czasu wygląda jak dwudziestomilimetrowy potwór, który może wyrządzić w bliskiej walce jeszcze więcej szkód - gdyż jeden nabój potrafi rozwalić człowieka na czynniki pierwsze. Aby jednak osłabić energię niszczycielską, jaka leci w użytkownika w wyniku strzału broń strzela też pociskiem pulsacyjnym, na krótko więżącym w polu zastojowym paczkę i przez ułamek sekuny i pocisk. Siła pulsarowego strzału idzie razem z energią w wyniku strzału na prawy bok, a siła podstawowego - na lewy. Pozwala to na ustabilizowanie broni i osłabienie odrzutu powstającego przy strzale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki