FANDOM

LC PG-14E Jajorzucacz.jpg
Lwowski Corporation Personal Grenade launcher-14E Jajorzucacz
Podstawowe dane
Producent: Lwowski Corporation
Model: LC PG-14E
Typ: granatnik
Cechy charakterystyczne
Waga: 14,5 kg
Długość: 82 cm
Szerokość: 38 cm
Wysokość: 53 cm
Pojemność: 26 granatów
Zasięg: 450 m
Właściciele
Właściciele: Milicja Lwowski Corporation
Przynależność: służby porządkowe, siły zbrojne, siły pacyfikacyjne, najemnicy

LC PG-14E zwany też Jajorzucaczem to dwulufowy granatnik do walki miejskiej, uwielbiany przez policyjne organizacje, siły prewencyjne oraz inne frakcje Nexusa. Ani Korporacja, ani Czevak Industries nie mają odpowiednika tej broni.

Opis

Znane nam granatniki już dawno były używane przez rozmaite gildie i frakcje. Podczas Wojny Gildii prywatna armia Lwowski Corporation, prywatnej firmy multigospodarczej Arcturusa Lwowskiego natrafiła na całkiem interesujące plany - granatnika-dubeltówki. Wykradając te plany ze zdobytej fabryki i przewożąc je do głównej kwatery korporacji zmontowali broń po swojemu i dali te granatniki swoim żołnierzom przeciwpancernym. To był strzał w dziesiątkę - możliwość władowania przylepiających się do metalu granatów pozwalała zniszczyć pancerny wóz kilkoma uderzeniami. Łącznie magazynek mógł zmieścić maksymalnie 10 granatów, czyli dla żołnierza przeciwpancernego, który wtedy zaczął maksymalnie nosić 20 granatów przy sobie, mógł w walce bez pobierania amunicji wyrzucić dwa magazynki z granatnikami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki