FANDOM

Jetpack KZ3
Lwowski Corporation Armed Jetpack-6x
Podstawowe dane
Producent: Lwowski Corporation
Model: LC AJ-6x
Typ: plecak odrzutowy
Cechy charakterystyczne
Waga: 12,3 kg
Długość: 105 cm
Szerokość: 105 cm
Wysokość: 105 cm
Pojemność: użytkownik
Zasięg: 290 m
Właściciele
Właściciele: Milicja Lwowski Corporation
Przynależność: Milicja Lwowski Corporation, rozmaite siły zbrojne i grupy najemników

Plecak odrzutowy AJ-6x, zwany w angielskim jetpack jest produktem bardzo drogim i limitowanym, produkowanym przez Lwowski Corporation od 1:015 Terry. Jest rzadko używany, ze względu na drogi koszt produkcji i wysokie ryzyko eksplozji w wyniku detonacji silników, napędzanych hybrydowo paliwem rakietowym i energią elektryczną. Wysokie ryzyko nie odstrasza komandosów i żądnych sławy awanturników od tej chluby i przekleństwa firmy Arcturusa Lwowskiego od chęci posiadania owego narzędzia zniszczenia. Zaletą jest to, że ma dwa rodzaje broni, po prawej KM, a po lewej broń ciężką. Jeśli coś jest nie tak z bronią, można ją łatwo wymontować i z powrotem wmontować.

Opis

Po wynalezieniu napędu FTL przez ludzkość Nexus przeżywał odrodzenie, stare zagrożenia ustępowały miejsca nowym. Pojawiła się moda na plecaki odrzutowe dla żołnierzy broniących platform wiertniczych, zeppelinów, czy wysoko położonych placówek. Lwowski, rozumiejąc potrzebę uzbierania większej ilości pieniędzy, postanowił stworzyć wygodny dla oddziałów specjalnych jetpack.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki