FANDOM

LC AC-1x.jpg

Karabin z lewej strony

Lwowski Corporation Arc Carbine-1X w skrócie znany jako LC AC-1x, a z przezwiska angielskiego "Bolt" co znaczy "Piorun" jest pierwszym w historii karabinem łukowym opatentowanym przez korporację Arcturusa Lwowskiego. Karabin pomieścić może jedynie jedno ogniwo energetyczne. Z racji odrzutu i wagi jest wykorzystywany częściej w ciężkich grupach antyabordażowych oraz pojazdach, takich jak LC T-400A Chimera czy LC Aeroship AS-12 "Argus". Powstał w roku 4016, szesnaście lat po śmierci założyciela wielkiego koncernu zbrojeniowo-górniczego.

Podczas strzału karabin wykorzystuje pięć cewek Tesli i trzy lance indukcyjne do wytworzenia prostej gromady piorunów kręcących się wokół niebieskawego lasera. LC AC-1x dzięki temu niweluje osłony i uszkadza pancerz, smaży też wrogą piechotę pancerną jakby była grupą żołnierzy w puszkach konserwowych. Potężny ładunek energetyczny jaki powstaje w wyniku trafienia w cel doprowadza też do pojawienia się wyładowania elektromagnetycznego, wyłączając zaawansowaną technologię lub też niszcząc mniej rozwiniętą, takie jak choćby wycofane w XXIV wieku układy scalone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki