FANDOM

  • Krasnoludy (Mindless Conflict) - rasa najemnicza w wielu przypadkach, podzielona w związku z wojną. Przez wiele lat prowadzili wiele badań nad technologią, wydobywali cenne kruszce na potęgę. Mają niezwykłych magów, mogących posługiwać się właściwościami ziemi, dzięki czemu stworzyli coś w rodzaju quasi-robotów - golemy, często z lodu, magmy lub ziemi. Dzięki nim odnieśli szereg sukcesów w wielu wojnach. Mogli to zrobić ponieważ to oni wynaleźli narzędzia do wyciągania i obróbki magmy. Również to właśnie ta rasa wynalazła helikoptery i samoloty, razem z ludźmi również odrzutowce.
  • Krasnoludy (Science and Magic) - rasa, która miała najwięcej szczęścia podczas inwazji. Dzięki sieci podziemnych tuneli ukryli swoją cywilizację przed Imperium. Pomogli tym samym partyzantom podczas dalszej walki, dzięki czemu wojna nadal trwała, a najeźdźca dostał jeszcze więcej złych wspomnień. Technologia krasnoludzka okazała się skuteczna dla prowadzenia ukrytego ostrzału snajperskiego.
  • Krasnoludy (Postkoniunkcja) - humanoidalna rasa, wielokrotnie znana z gangsterów, wielkiej odwagi, nastawienia racjonalnego oraz pokusy o wszelakie bogactwa. Zdołali stworzyć wiele rozmaitych technologii budowy wielkich, podziemnych korytarzy oraz wynaleźli napędzane parą maszyny, bardzo ekologiczne dla środowiska naturalnego.
  • Krasnoludy (Nexus Uniwersum) - przyjaciele gnomów, ludzkości i elfów. Żyją głównie z handlu i inżynierii. Krasnoludy były tą rasą, która zmodyfikowała sztuczną inteligencję w taki sposób, że stworzyli tym samym pierwszą w Nexusie rasę robotyczną. Znani są z tego, że lubią nosić długie brody, a wiele z ich korporacji należy do najstarszych w Nexusie. Wielokrotnie ludność ich rasy ponosiła największe szkody podczas ataków Ładu lub Chaosu.
  • Krasnoludy (Age of Stars) - jedna z ras Canarithu. Krasnoludy stały w sprzeczności z elfami, obecnie jednak są mocno zżyte z dawnymi rywalami. Wiadomo że podczas powstania Imperium działała Krasnoludzka Gildia Górnicza, firma zajmująca się wydobywaniem paliw i minerałów z asteroid, komet i głębin planet.
  • Krasnoludy (Mieszany Świat) - rasa, która mocno zasymilowała się z ludźmi na Ziemi. Razem wiele przeszli, dzięki lojalności bezwzględnej w Federacji oraz walce dla niej rasa ta, razem z elfami, uznana została za sankcjonowanych nie-ludzi, posiadających własne autonomie oraz często mających znaczne wpływy. Wiele z nich mieszka z gnomami pod masywami górskimi.
  • Krasnoludy (Zadymione Gwiazdy) - jedna z ras fantastycznych, rywale elfów i wampirów. Krasnoludy są bardzo mocno doświadczone przez Nieumarłych, którzy wybili ich dawne imperium niemalże całkowicie. Tylko jedna ośma kolonii i planeta macierzysta przetrwała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki