FANDOM

12 Battleground of the Bear
Flaga Krajowej Republiki Ludowo-Demokratycznej
Flaga państwa
Krajowa Republika Ludowo-Demokratyczna
Typ władzy republika ludowa
Waluta 1 funt krajowy = 100 centów krajowych
Twórca/Twórcy Stalkerzy Kalashera
Dokument ustanawiający Proklamacja przed Vanilla Unicorn[1]
Konstytucja Konstytucja KRLD
Stworzone na podstawie ZSRR
Lider Kalasher
Przywódca/Przywódcy Rada Państwa
Wybitni członkowie Kalasher, "Igor"
Pierwszy lider Kalasher
Kwatera główna Reduta Tupolewa
Naczelny wódz Marszałek KRLD
Organ ustawodawczy Konstytuanta wszechbermudzka
Organ sądowniczy Trybunały i sądy
Organ wykonawczy Rada Państwa
Stolica/główna siedziba Reduta Tupolewa (tymczasowa),
CreepyTown (do marca 2016, rozważana),
Metropolia (planowana)
Strefa wpływów Wyspa Kraj,
tereny opanowane przez Unię i Państwa
Podział administracyjny 5 Republik
Język angielski, kazachski, polski, rosyjski, bermudzki (mieszanka języków Ameryk z rosyjskim i dialektami Majów)
Święta narodowe 1 maja - Święto Pracy,
22 stycznia - Dzień Proklamacji
Hymn Wiwat moja ojczyzna
Powiązania Stalkerzy Kalashera, Państwa Nexusa
Sojusznicy inne państwa pod kontrolą Stalkerów
W stanie pokoju państwa nie będące w stanie wojny z Wielkim Układem
W stanie wojny Przymierze CreepyTown, inni Wielcy Gracze
Data założenia styczeń 2016

Państwo zwane Krajową Republiką Ludowo-Demokratyczną to komunistyczna federacja miast i państw na wyspie Kraj, leżących na terenie Wolnego Miasta CreepyTown oraz Federacji i Piekła. Obecne jego terytorium ogranicza się jednak do kilku miast i wsi położonych na wschód od okopów na granicy i północ od Arcyksięstwa Nowego Lizandrysu. Władzę nad nim, tak jak nad każdym państwem tego typu ma Kalasher i jego Stalkerzy. On tam jednak obecnie nie przebywa, dlatego na czas jego nieobecności rozkazy wysyłane drogą elektroniczą wykonuje Rada Państwa.

Historia

Krajowa Republika Ludowo-Demokratyczna powstała z inicjatywy Kalashera. Zażyczył sobie aby objąć władzę nad Krajem i jako poddany wszechmonarchy przejąć kontrolę nad całym Trójkątem Bermudzkim. Arcturus przystał na to, ale dopiero po rozmowie z resztą członków swojego wewnętrznego kręgu. Stolicą uczyniono w dokumetach CreepyTown, które miało być stolicą państwa, które oprócz obecnych ziem miało też ogarnąć tereny Federacji i Piekła.

Wojsko

Armia Krajowej Republiki Ludowo-Demokratycznej w duzej mierze opiera się na armii radzieckiej z lat 1941-1968, a więc w momencie gdy ZSRR był najpotężniejszym państwem na świecie. Ich doktryna opiera się na produkcji dużej ilości tanich jednostek, którymi należy zalać przeciwnika. Według niej oprócz oficerów wojskowych na froncie działają też polityczni, zwani Komisarzami. Armia Ludobermudzka, bo tak się nazywają siły zbrojne tegoż państwa, składa się przeważnie z wojsk pancernych i lotnictwa, póki co w związku z brakiem dostępu do morza nie ma marynarki, ale wraz z podbiciem Piekła i Federacji, jak również i całej wyspy może się to zmienić. Panuje tryb poborowy, to znaczy każdy kto może walczyć zostaje wysłany na front "bronić granic wielkiej socjalistycznej ojczyzny bermudzkiej.

Kultura

W KrajRLD panuje socjalistyczny realizm, tudzież socrealizmem zwany. Co więcej istnieje tak zwanych Sześciu Klasyków: Marksa, Engelsa, Lenina, Stalina, Mao i Kalashera. Dewizą narodową z kolei jest nieco przerobione hasło komunistów "Proletariusze Trójkąta Bermudzkiego, łączcie się". Republika zakazuje też tworzenia burdeli, a alkohole wolno sprzedawać od 13 do 17. Życie publiczne podlega silnej cenzurze, media mówią i pokazują rzeczy oraz fakty, jakie chce pokazywać władza.

Przypisy

  1. Wtedy przemianowano nazwę miejsca na Dom Partii i zmieniono w budynek biurowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki