FANDOM

Order Volcanus Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na tym Fandomie, decyzją jego administracji. Jest więc to sprawdzony artykuł, godny uwagi a przede wszystkim przeczytania.
Statki gwiezdne ocalałe z Koniunkcji

Arki ocalenia dostają się do nowego Nexusa.

Koniunkcja to tajemnicze i niebezpieczne wydarzenie, które zaowocowało zniszczeniem całych światów alternatywnych oraz labiryntu, przez który siłą wiary i woli uciekli ze swoich miejsc egzystencji w pustą, pozbawioną czegokolwiek próżnię gwiezdnej nowo narodzonego Nexusa, za pomocą tak zwanych "arek ocalenia" gdzieś 14 mileniów i 60 lat przed narodzeniem Chrystusa według chronologii tej Ziemi.

Do dzisiaj nie wiadomo jednak, jak do tego przerażającego zdarzenia doszło. Prawdopodobnie głównym sprawcą mogłyby być mroczne siły, zwane niegdyś Ładem i Chaosem, a które oba są nazywane Wielką Anarchią.

Historia

Za początek Koniunkcji należy uznać zniszczenie w ciągu sekundy przez Osnowę jednej z galaktyk i utworzenie labiryntu, przez który można było dotrzeć do obecnej formy Nexusa, przy omijaniu portali prowadzących do zniszczonych światów. Na szczęście wiele cywilizacji dostało się do nowego Nexusa i osiedliło się na zbudowanych lub powstałych planetach, jak wówczas Ibrahim Ishmael, obecnie ostoja bandytyzmu, biedoty i najlepszych pilotów kosmicznych. Światy, które wówczas równocześnie powstały razem nazywane są Światami Pierworodnymi.

Wówczas to wiele organizacji rozproszyło się i rozpadło, inne zmieniły się całkowicie, jeszcze inne umiarkowanie, a ostatnie - zostały nadal. Arki zezłomowano, a ich inteligentne komputery i zasoby tamże przechowywane pozwoliły na zbudowanie różnych cywilizacji. Powoli mieszkańcy Nexusa przyzwyczajali się do nowych warunków nowego wszechświata. Całe otoczenie wyglądało, jak po jakiejś apokalipsie.

W wyniku tego na ponad 10 tysiącleci po kosmosie nie latały żadne statki kosmiczne. Dopiero w M10 wzleciała pierwsza tego typu. Wiele odłamów organizacji ewoluowało w nowe, ze zmienionymi nazwami. Na przykład obecny zamek Tri Haj na Nukanii nazywał się Threehill, co znaczy Trzywzgórze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki