FANDOM

Kompleks Forum Fantasia
Makieta Kompleksu Forum Fantasia
Kompleks instytucji Centrum/Kompleks Forum Fantasia
Data powstania: Stara Era
Data zniszczenia: Koniec Średniej Ery
Data odbudowy: Nowa Era
Położenie: Centrum
Funkcja: siedziba Zakonu i Forum Fantasia
Twórca: Pierwsi, Reinkarnaci, Ludzie Realni
Przynależność: Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju, Forum Fantasia

Kompleks Forum Fantasia jest główną siedzibą zarówno "ONZ Fantazji" jak i Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju, który walczy z wrogami wszystkiego co istnieje. Stanowi centrum życia politycznego w "stolicy" całej Fantazji, jakim jest miejsce określane mianem właśnie Centrum. Miejsce to jest olbrzymie, wejście znajduje się od strony wybrukowanego placu nazwanego Placem Chatowania. Na jego samym środku stoi pomnik Kileazjasza trzymającego miecz wbity w ziemię i charakterystyczny, diabelski hełm Hastadariusa, zwanego też Upadłym Pierwszym.

Historia

Nieznane są początki tej budowli, wiadomo tylko że powstała podczas Starej Ery, a więc epok dominacji Pierwszych, rasy znacznie wykraczającej siłą i wszelkimi innymi rzeczami od jakichkolwiek istot śmiertelnych, lecz nie będąca bogami. Podziemne korytarze wydają się być dowodem na to, że jest to budynek skonstruowany przez tą rasę wyłącznie przy pomocy Imaginacji, co stanowi niemałe zainteresowanie tym ze względu na to, że wielkie rzeczy wymagają często też i odpowiednich surowców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki