FANDOM

Kodeks to zbiór praw które każdy sam ustanawia. Ten na przykład jest moim własnym.

Zasady

  1. Bądź Wszystkim Po Trochu. Ponieważ nie ma tych którzy są "wyłącznie źli" i "wyłącznie dobrzy" zrób tak że otwarcie negujesz to co uważasz za złe i pochwalaj to co uważasz za dobre.
  2. Nie kradnij. Może się to przydarzyć Tobie.
  3. Pomagaj ludziom wyłącznie z własnych pobudek. Altruizm jest towarem deficytowym od pokoleń.
  4. Nie zabijaj bezbronnych i tych którzy Ciebie nie zaatakowali.
  5. Zabijaj tylko jeśli nie będziesz miał wyboru. Ludzie zrozumieją dlaczego to zrobiłeś.
  6. Terrorystów pal bezwzględnie. To dawni ludzie zarażeni wirusem na którego niestety nie ma leku. Są już inną, wrogą ludzkości rasą.
  7. Pozostań sobą. Własne zdanie, choć niezbyt mile widziane, zawsze jest lepsze od ślepego posłuszeństwa.
  8. Bądź miły nawet dla swoich wrogów. Lud szanuje osoby z kulturą.
  9. Staraj się stosować do zasad gospodarzy, ale nie zapominaj o tym, aby Twoi goście stosowali się do Twoich zasad.
  10. Bycie złym czasem opłaca. Odstawiaj czarny charakter jeśli chcesz, aby Twoi wrogowie się bali. Jednocześnie wobec przyjaciół ukazuj swoją prawdziwą twarz.
  11. Nie zapominaj o swoim prawdziwym imieniu i nazwisku. Nazw można mieć tysiące, ale prawdziwą jest tylko ta jedna jedyna - dana Ci wraz z dniem Twoich narodzin.
  12. Nie bij kobiety. Jeśli jednak ona Ciebie uderzy to masz prawo do samoobrony.
  13. Nie popadaj w radykalizm. Łatwo w niego wpaść, ale trudniej z niego się wydostać.
  14. Musisz kontrolować swój popęt do władzy i wielu innych rzeczy. Umiar jest lepszym wyjściem niż nadmiar.
  15. We wszechświecie jesteś tylko ty, ale nie wyklucza to możliwości znalezienia sobie towarzyszy w wielkiej wędrówce jaką jest Twoje życie.
  16. Żyj sam i pozwól żyć innym.
  17. Wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego.
  18. Przegrana to nie upadek do wody, tylko pozostawanie pod wodą.
  19. Nie bierz życia zbyt poważnie, i tak nie wyjdziesz z niego żywym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki