FANDOM

Zdjęcie Joachima Welffa
Zdjęcie Joachima Welffa w hali produkcyjnej
Joachim Hans Welff
Prawdziwe imię i nazwisko Joachim Welff
Data urodzenia 04 Maja 9:025 Wiary i Nauki;

Berlin, Niemcy, Terra

Miejsce pochodzenia Terra
Rasa Człowiek
Narodowość Niemiec
Płeć Mężczyzna
Wzrost 182 cm
Kolor i wygląd włosów kruczoczarne
Kolor oczu fioletowe
Znaki szczególne brak
Rodzina Richard Welff (ojciec),
Annette Welff (matka),
Marlene Welff (bliźniacza siostra)
Przynależność Welff Corporation (współzałożyciel)
Zawód żołnierz, biznesmen
Wyznawana religia luteranizm

Joachim Hans Welff [czyt. Joachim Hanz Welf] - lider i współzałożyciel Welff Corporation, bliżniaczy brat Marlene Welff. Przez wiele lat przyjaciel zarówno Przemysława Czevaka, jak i Arcturusa Lwowskiego. Joachim skupia się na militaryzmie, dla niego ważne są rodzina i pieniądze, jakie na nią przeznaczy. Najbardziej boi się, że je utraci, a najbardziej - że straci swoją siostrzyczkę. Nie bez powodu: na bliźniaki przypuszczono parokrotnie ataki terrorystyczne, zaaranżowane przez zwolenników doktryny świętej wojny.

Historia

Dzieciństwo i młodość

Joachim i Marlene urodzili się w 2025 roku, w schyłkowym okresie istnienia pokoju światowego oraz Unii Europejskiej, a powstawania drugiego Związku Radzieckiego i odnowionej Rzeczypospolitej Trojga Narodów. Joachim przeczuwał niebezpieczeństwo, inspirowała go Bundeswehra. Kolor włosów i oczu odziedziczył po matce. W wieku 10 lat wstąpił do organizacji harcerskiej i dużo ćwiczył na lekcjach wychowania fizycznego. Pomoc w nauce dawała mu jego siostra, w zamian za to pomagał jej w sporcie osiągać lepsze wyniki.

Szczęśliwe życie przerwała Trzecia Wojna Światowa, konflikt między NATO, a Układem Moskiewskim. Wybuchła w roku 2030 roku, ale póki co ich życie nie było przepełnione bólem. Gdy do Berlina wkroczyły wojska wroga, komunistyczni mieszkańcy przyszli witać wybawców, jednak w tamtym czasie w Drugim Związku Radzieckim, nazywanym w pełni Związkiem Suwerennych Republik Radzieckich, panował ustrój faszystowski. Wojna skończyła się pacyfikacją obu stron przez siły ONZ, które zniszczyły zarówno sojusz z Waszyngtonu i Brukseli, jak i ten z Moskwy.

Dorośli dopiero na początku Pierwszej Wojny Solarnej. Marlene zajęła się polityką, zaś Joachim wstąpił do wojska, gdzie służył Czevakowi i Lwowskiemu, których spotkał podczas wkroczenia Układu Moskiewskiego do Berlina. Wówczas byli przyjaciółmi, nie byli bowiem kierownikami dwóch sprzecznych sobie korporacji. Razem z Lwowskim brali udział w walkach nad Księżycem, w tym w masakrze nad Łunogradem. Arcturus się wtedy zmienił, Joachim stwierdził wtedy że z miłego człowieka wyrósł oschły i zimnokrwisty człowiek. Sam Welff też się zmienił, poczuł się winny temu że Lwowski takim się stał. Kiedy doszło do Drugiej Wojny Solarnej postanowił zająć się pozostaniem na Ziemi i jako jeden z kilku milionów pilotów bronił planety przed okrętami wysłanymi w celu bombardowania orbitalnego stolicy RZZ, zarówno przed lunarnymi jak i marsjańskimi.

Wojna Gildii

Jakiś czas później ludzkość opanowała napęd nadświetlny i rozpoczęła kolonizację kosmosu. Joachim dołączył do Lwowskiego w jego projekcie gromadzenia danych genetycznych i pracował przy dziale medycznym. Wkrótce odkrył że wszystkie jego owoce szły na stworzenie Arkturian - rasy jaka miała przyćmić inne pod niemalże każdym względem. Nie krył oburzenia, że eksperymenty mające na celu poprawę jakości i długości życia ludzkiego w rzeczywistości miały posłużyć ku stworzeniu nowej rasy Lwowskiego.

Mimo to pozostał w korporacji i ciężko pracował w dziale badań biologicznych. Dzięki niemu Energia Chi weszła do użytku w medycynie tak samo jak Sevyun. Opracował na bazie obu z nich potężne stymulanty dla superżołnierzy oraz cyberzabójców korporacji. W XXXIV wieku jednakże wybuchła Wojna Gildii. Joachim przyłączył się do sił Kombinatu Arkturiańskiego, wstępując do Milicji. Ogrom zniszczeń i katastrofy jakie ujrzał sprawiły, że po wojnie zrezygnował i założył własną korporację, kierując nią do dzisiaj, razem z siostrą. Prywatnie jest aseksualny, ale to nie znaczy, że nie ma wybranki. Jest również niepraktykującym luteraninem, tak jak jego nieżyjący od dawna ojciec.

Ciekawostki

  • Joachim jest mimo wszystko przyjacielem rodziny Lwowskich. Jest zresztą ojcem chrzestnym Areminotha, a jego siostra - matką chrzestną.