FANDOM

„Powiem Ci, co ja o was myślę. Jesteście zwykłymi untermenschen, w przeciwieństwie do nas. Jesteśmy pozbawieni jakichkolwiek wad, dlatego staliśmy się potęgą i jesteśmy czymś więcej niż tylko Sługami.”
―Ingrid von Schtanz w trakcie pojmania Przemka, Stanislausy i wielu innych członków Hanzy Krajowej.
Ingrid von Schtanz
Profil postaci
Ingrid von Schtanz
Znane pseudonimy Żeńska Fuhrer,
Zamarznięta Morderczyni,
Pajęcza Morderczyni
Data urodzenia 1972,
Gaia Bermudia,
Szwajcaria,
Zamek Lebensraum
Miejsce pochodzenia Szwajcaria,
Gaia Bermudia
Rasa człowiek (wysoce zmutowana)
Narodowość Niemka
Płeć kobieta
Wzrost 178 cm
Kolor i wygląd włosów średnie blond
Kolor oczu niebieskie
Przynależność Neuen Drittes Reich,
Alians Sług
Zawód żołnierz
Wyznawana religia ateistka (dawniej),
plagiatyzacja

Ingrid von Schtanz - przywódczyni Neuen Drittes Reich. Podczas Wojny o Pokój na Gai Bermudii liderka sojuszniczej, a potem już pełnoprawnej organizacji członkowskiej Sług Hastadariusa. Za swoją lojalność została "wyniesiona", to jest dostąpiła możliwości zmiany całkowitej swojego ciała. Tym samym stała się jedną z plugawych istot oddających cześć Upadłemu Pierwszemu, to jest Hastadariusowi oraz plagiatyzackim kultom. Nie oznacza to jednak, że nie może zmieniać swojego kształtu na zwyczajną kobietę z inną twarzą.

Historia

Przed wojną

Wiadomo że urodziła się w rodzinie, która kultywowała tradycje dziadków, będących oddanymi ludźmi Trzeciej Rzeszy. Babka była jedną z należących do żeńskiego ramienia SS, jakie zatrudniało kobiety w obozach zagłady. Jej rodzice byli oddanymi służbistami, kryjącymi się pośród bogatego domu w Konfederacji Szwajcarskiej, przebudowując go w latach 70. XX wieku na betonowy zamek Lebensraum, gdzie pracowali niewolnicy kupieni na czarnym rynku, a także odcięta od cywilizacji we wszelaki sposób. Kiedy wychodzili poza dolinę udawali się do Brna, gdzie robili rozmaite zakupy, a Ingrid uczyła się oficjalnie w lokalnych szkołach. Gdy dorosła w 1991 roku wybrała się na uniwersytet w ponownie zjednoczonym Berlinie, stolicy jej ukochanej ojczyzny.

Walcząc za Hastadariusa

Wkrótce wybuchła wojna. Dowiadując się iż terroryści mają potężnych sprzymierzeńców zdecydowała się skontaktować z przedstawicielami Aliansu Sług. Mając 33 lata przejęła kierownictwo całkowicie, a następnie ogłosiła rozpoczęcie służby u Hastadariusa. Wprowadziła na zajętych ziemiach kulty Hastadariusa i plagiatyzacji. Brała udział w walkach o Casablancę i Wenecję, jak również dowodziła połączoną inwazją na Niemcy, gdzie mianowała nowy, nazistowski rząd. Pomagała też w śmiałym planie przekopania się pod Kanałem La Manche, jednak podwodne bombardowania zawaliły tunel, wskutek czego postanowiono, że będzie brała udział w walce z rosyjską armią i rządem, jaki wokół Tuły jeszcze wciąż się opierał hastadariusowym kolaboracyjnym oddziałom. Wówczas Neuen Drittes Reich była pełnoprawną, samodzielną organizacją.

Kiedy Agrinord Hekatomba poległ w bitwie o bermudiańskie miasto Lich City, wówczas została mianowana nowym głównodowodzącym, ale spory i niezgoda na uznanie jej władzy doprowadziły do wewnętrznych walk, w efekcie czego siły Aliansu Sług przegrały wojnę. Siły planetarne podpisały bezwarunkową kapitulację. Kilka dni wcześniej poddali się sojusznicy i kolaboranci. Jedynie NDR pozostał im wierny. Razem ze swoją przywódczynią uciekli w jak największej liczbie przez portal międzywymiarowy na północy na pokładzie transwymiarowców. Uciekło około 40 procent frakcji. Pozostali zostali, złapani i oddani sądom zakonnym.

Wyniesienie

Demon queen by happysadcorner-d8qexr3

Von Schtanz po przemianie

Po Wojnie o Pokój na Gai Bermudii trafiła do Anarchistycznego Świata. Dzięki czarom i sile umysłu wykorzystała Rytuał Plagiatyzacji, polegający na wpuszczeniu pięciu przeklętych pentazd oraz szóstej, kumulującej moce wszystkich. Przeszła niewyobrażalny ból, ale udało jej się to przetrzymać i na niego znieczulić. Wstępując w basen krwi stworzyła siłą umysłu swoją poczwarkę i zaczęła się zmieniać - skóra jej zmieniła się w jaszczurze łuski, zimne niczym arktyczny lód. Oczy jej napełniły się całe krwią, jakby oślepła, lecz nie straciła zmysłu. Zyskała dodatkową parę rąk, zdolność rzucania Arkanów oraz wyrosło jej sześć odnóży pajęczych, po trzy na każdą stronę. Kosmetycznie poprawił się jej też biust i talia, a także łydki i twarz, jaka zmieniła sie na wiecznie młodą. Utraciła jednakże blond włosy, jakie zmieniły się na popielate. Mogła jednak wrócić do swojej pierwotnej postaci, jeśli tylko chciała.

Von Schtanz otrzymała od nowych panów pierwsze polecenie - zabezpieczenie granicy z Wielkim Układem i zbadanie, czy stanowią oni dla Aliansu realne zagrożenie. W tym celu udała się w głąb tych terenów. Same Państwa objęte były już Wojną Bermudiańską, a więc udało jej się wedrzeć całkiem głęboko w teren nexusiański, dopóki przed płaskowyżem Nexus nie zostali odkryci. W trakcie pogoni uczestniczył sam Urs Matasariowicz, jaki zabił tuzin jej towarzyszy oraz siły ubezpieczające jej odwrót. Od tamtego czasu nie podchodziła na te terytoria. Kiedy tylko wróciła, miała przy sobie kopię dokumentów, jakie usiłował pozyskać Matasariowicz. Papiery zniszczono, ale wszystko miała zapisane w głowie. Jak się okazało Układ był nie tylko zdolny się im przeciwstawić, ale również zwołać Sojusz Wspólny Fantazji oraz zebrać liczne armie, która nie tylko odeprze każdą inwazję, ale również najedzie ich własne ziemie i może zniszczyć raz na zawsze.

Rozumiejąc że Lwowski stanowi zagrożenie i może być legendarnym wybrańcem, który znany wśród Sług jako Bogobójca może wymierzyć niszczycielski cios ich teokratycznej grupie zdecydowali się na próbę jego zabicia, lecz jak się okazało Gwardia Nexusiańska była zbyt dobrze zorganizowana i razem z Wszechpolicją niszczyła zamachy niemalże w zarodku. Zrezygnowano więc z tego, a Hastadarius postanowił że sam go pokona. Nie wiedzieli jednak jednej rzeczy - to nie Lwowski był wybrańcem. W następnych latach próbowała zaatakować Wyspy Arpa oraz Pusty Świat, ale walki te nic nie wskórały.

Wojna o Fantazję

W trakcie Wojny o Fantazję Ingrid von Schtanz, za swoje zasługi w poprzednich walkach, pełni rolę Herolda Plagiatu w regionie wschodniego Starego Świata, atakując Kombinat i Przymierze. Wojska pod jej przywództwem dopuszczają się strasznych masakr ku uciesze fałszywego boga, a jednocześnie stawiają solidny opór siłom Sojuszu Wspólnego Fantazji.

Zdolności

  • Kule ognia - Ingrid po swoim wyniesieniu dzięki plagiatyzacji potrafiła wyczarować kule ognia i dzięki temu spopielać każdego, w kogo tylko trafiła. Dzięki temu mogła topić lodowe zbroje i tarcze, jak również niszczyć wszelakie konstrukcje. Taka kula ognia miała temperaturę niemalże plazmy, czyli 5000 stopni Celsjusza i będziła z prędkością 100 km/h, co zmieniało ją w śmiertelnie niebezpieczny pocisk.
  • Krzyk triumfu - ta moc Ingrid nabyła u Pani Przemian Gar'sarozy Uczonej, odpowiedzialnej za nauczanie nowych wyniesionych. Krzyk ten sprawia, że jej żołnierze zostają natchnieni pewnością oraz poczuciem tego, że są niepowstrzymani. Słyszą tylko jej krzyk, tak jakby słuchali tej samej muzyki. Rzucą się za nią nawet na pewną śmierć.
  • Eisenfaust - dzięki wyniesieniu posiadła moc w rękach tak potężną, że wyłamuje nawet pancerne drzwi. Dodając do tego kolce jej moc potrafi wzrosnąć nawet sześciokrotnie, przez co moc ta jest w stanie przebić się nawet przez pancerz czołgu Wielkiej Rzeszy Wszechniemieckiej typu Panzerkampfwagen XXIV.
  • Taniec tysiąca ostrzy - dzięki tej mocy Ingrid jest w stanie błyskawicznie wykonać serię ciosów mieczem, wskutek czego jest nieprzewidywalna w walce wręcz i może wyprzedzić nawet strzał z broni świetlnej. Zdolność ta, w połączeniu z mieczem o nazwie Sercobójca pozwala jej zabić całą kompanię ścigających ją żołnierzy.
  • Lodowata skóra - w trakcie swojej metamorfozy ta kobieta wykształciła potworną zdolność, dzięki której jej skóra zawsze jest zimna niczym lód, niezależnie od pory dnia i roku, a także jej charakter oraz głos został pozbawiony jakichkolwiek emocji.

Wyposażenie

  • Zbroja lodowego metalu - zbroja wykuta z metalu w temperaturze zera bezwzględnego. Jest srebrna i wygląda, jakby zamarzła na nim całkowicie woda. W połączeniu z jej postawą Ingrid wygląda jak prawdziwa królowa zimy.
  • Sercobójca - miecz jaki zdobyła od Mirana Garsohera, jednego z najpotężniejszych Archontów, to jest zarządców całych planet. Rana zadana jego ostrzem powoduje liczne choroby serca, a trafienie nim w mózg czy serce - natychmiastową śmierć. Na jelcach znajdują się swastyki, a na rękojeści widnieją symbole SS - jej emblemat w postaci specyficznej litery S i symbol dywizji Totenkopf.

Ciekawostki

  • Mimo że jest członkinią Aliansu sama zdaje się nie wierzyć w Panteon Plagiatu.
  • Kiedy front zaczął się w Wojnie o Pokój na Gai Bermudii sypać rozkazała uciekać na pustkowia i się przegrupować. Tych, którzy stawiali jej opór skazała na śmierć poprzez rozstrzelanie przy pomocy Egzekutorów Gwardii Bożej.
  • Plagiatyzacja pomieszała jej kompletnie w głowie. Od swego wyniesienia zawsze zanurza się w basenie pełnym krwi wyjętym z pokonanych wrogów i absorbując ją dokonuje swego upiększania się, by zachować wygląd dwudziestolatki.