FANDOM

Dawikh Jager
Heinrich Welff
Data urodzenia Lata 70. XX wieku
Miejsce pochodzenia Federacja
Rasa człowiek
Narodowość Federacja
Płeć mężczyzna
Wzrost 168 cm
Kolor i wygląd włosów brak, jest łysy lecz po wąsach można stwierdzić że blond
Kolor oczu niebieskie
Znaki szczególne blizna na prawym oku
Rodzina Joachim Welff (ojciec),
Marlene Aviris (matka),
Irene Agaris (pierwsza żona) †,
Filipina Juraghira (druga żona),
Isabelle (pierwsza córka),
Auferia (druga córka, znana jako Auferia Kaisteras),
Ageris (pierwszy syn),
Walkiria (trzecia córka),
Kastana (czwarta córka),
Primus (drugi syn)
Przynależność Federacja (lider)
Zawód polityk, pilot

Heinrich Welff - przywódca Federacji, związku miast z wyspy Bermudia, ważna figura w Przymierzu Bermudiańskiemu. Ongiś przyjaciel Lwowskiego, potem stał się politycznym wrogiem, obecnie jednak przedstawiają jedną doktrynę dotyczącą demokratyzacji wielu terytoriów w Fantazji. Pojawi się w nadchodzącym opowiadaniu Wojna o Fantazję.

Historia

Urodził się podobno w wiosce obecnie stanowiącej część Metropolii, gdzie znajduje się jego pałac, jako syn przywódcy ludzkich rebeliantów Joachima Welffa i uzdrowicielki Marlene Aviris, jako wynik małżeństwa morganatycznego. Prawdopodobnie ma on około 80 lat, ale bardzo trudno to stwierdzić. Po ranach można wywnioskować że jest naprawdę potężną osobą. Sam bowiem, u końca Wojny Ojczyźnianej zabił potężną Auferię Kaisteras, Mistrzynię Legionu. Jego żona - Irene Agaris - zginęła w czasie ataku nie-ludzkich łowców niewolników. Nie mogąc znieść że Metropolia nic sobie nie robi bezkrwawo przejął władzę, zniósł tymczasowo prawa i demokrację, a następnie ustanowił Jassę. Każdy zły wyczyn karany był śmiercią na miejscu. Po wojnie wziął udział w incydencie na Linii Wschodniej i dowodził siłami w trakcie walk z Aliansem Sług na swoim terytorium podczas Wojny o Pokój na Gai Bermudii.

Później brał udział w Wojnie Bermudiańskiej, niejednokrotnie udowadniając swój taktyczny geniusz oraz skutecznie broniąc przed Nexusianami swoją cywilizację. Niestety do czasu - pojmano go 20 czerwca podczas Drugiej Bitwy o Metropolię, a następnie zmuszono do podpisania przez Federację aktu kapitulacji. Nie na długo wbrew pozorom - zdołał uciec i toczyć walkę ze swoich kolonii, ale rząd niestety nadal był marionetką nexusiańską. 22 lipca 2020 roku, kiedy doszło do rozejmu na Górze Smoczej, a 05 sierpnia do podpisania pokoju na planecie Lucius w wymiarze Astronomican wówczas był jedną z najważniejszych figur. Od tamtego czasu odbudowuje kraj ze zniszczeń i prowadzi politykę zacieśniania współpracy w ramach Przymierza Bermudiańskiego.

Prywatnie ma już drugą żonę - Filipinę Juraghirę, z którą poślubił się półtora roku po śmierci Irene i ma szóstkę dzieci. Cztery córki - Isabelle, Auferię, Walkirię i Kastanę oraz dwójkę synów - Agerisa oraz Primusa. Ponadto jest militarystą, uwielbia broń i najnowsze wynalazki w zakresie prowadzenia wojny, woli je jednak widzieć nie jako zabijające istoty rozumne, ale jako narzędzie obrony cywilizacji, zwłaszcza stworzonej przez niego, przed upadkiem.

Umiejętności

Welff nie jest co prawda za dobrym wojakiem, ale za to jest doskonałym taktykiem i strategiem. Potrafi kilka zaklęć i zdolności psionicznych, jednakże władanie anomaliami nawiedzającymi wyspę jego narodu to jego specjalność. W rzeczywistości też umie walczyć, swoje zdolności walki i Arkany ukrywa przed innymi, aby "nie być brany za innego".

Dane z Leksykonu

Wielu ludzi porywało tłumy przeciw Ludziom Realnym, przeciw nie-ludziom, Nexusianom czy innym grupom. Byli też wielcy myśliciele czy oratorzy, a nawet autokraci. Jednak żaden nie dał rady nigdy dorównać Arcturusowi Lwowskiemu lub Heinrichowi Welffowi. Obaj kiedyś byli przyjaciółmi, ale wybuch Wojny Bermudiańskiej i dalsze jej losy zmieniły ich we wrogów politycznych. Welff był przywódcą Federacji, najpotężniejszej organizacji na wyspie Bermudia. Miałam zaszczyt go poznać, gdy ten rozmawiał o próbie wprowadzenia chwilowego rozejmu między Wielkim Układem a Przymierzem Bermudiańskim, do którego on i jego państwo należeli.
Welff w przeciwieństwie do reszty ludzi federacyjnych nie był rasistą, jedynie chciał zakończyć prześladowania swojego gatunku na wyspie. Federacja nie prowadziła polityki prześladowania innych ras takiej jak ongiś Trzecia Rzesza, bowiem według ich ideologii mogli jedynie przetrwać, a ludzie mieli dominować we wszechświecie. Początkowo USA nałożyły na to państwo sankcje, ale Welff pokazując jak wiele znaczą udaremnił coraz to dotkliwsze embarga handlowe.

Ciekawostki

  • Welff zawsze nosi czarny ubiór, przez co Armia Nexusa żartobliwie nazywa go Czarnym Panem.
  • Wiadomość o tym że Auferia była jego córką jest jednym z najpilniej strzeżonych sekretów w państwie.