FANDOM

Dawikh Jager
Heinrich Welff
Data urodzenia Lata 60. XX wieku
Miejsce pochodzenia Federacja
Rasa człowiek
Narodowość Federacja
Płeć mężczyzna
Wzrost 168 cm
Kolor i wygląd włosów brak, jest łysy lecz po wąsach można stwierdzić że blond
Kolor oczu niebieskie
Znaki szczególne blizna na prawym oku
Przynależność Federacja (lider)
Zawód polityk, pilot

Heinrich Welff - przywódca Federacji, związku miast z wyspy Kraj, ważna figura w Przymierzu CreepyTown. Ongiś przyjaciel Lwowskiego, potem stał się politycznym wrogiem, obecnie jednak przedstawiają jedną doktrynę dotyczącą demokratyzacji wielu terytoriów w Fantazji. Pojawi się w nadchodzącym opowiadaniu Wojna o Fantazję.

Historia

Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Urodził się podobno w wiosce obecnie stanowiącej część Metropolii, gdzie znajduje się jego pałac. Prawdopodobnie ma on około 50 lat ale bardzo trudno to stwierdzić.

Umiejętności

Wyposażenie

Dane z Leksykonu

Wielu ludzi porywało tłumy przeciw Ludziom Realnym, przeciw nie-ludziom, Nexusianom czy innym grupom. Byli też wielcy myśliciele czy oratorzy, a nawet autokraci. Jednak żaden nie dał rady nigdy dorównać Arcturusowi Lwowskiemu lub Heinrichowi Welffowi. Obaj kiedyś byli przyjaciółmi, ale wybuch Wojny CreepyTown i dalsze jej losy zmieniły ich we wrogów politycznych. Welff był przywódcą Federacji, najpotężniejszej organizacji na wyspie Kraj. Miałam zaszczyt go poznać, gdy ten rozmawiał o próbie wprowadzenia chwilowego rozejmu między Wielkim Układem a Przymierzem CreepyTown, do którego on i jego państwo należeli.
Welff w przeciwieństwie do reszty ludzi federacyjnych nie był rasistą, jedynie chciał zakończyć prześladowania swojego gatunku na wyspie. Federacja nie prowadziła polityki prześladowania innych ras takiej jak ongiś Trzecia Rzesza, bowiem według ich ideologii mogli jedynie przetrwać, a ludzie mieli dominować we wszechświecie. Początkowo USA nałożyły na to państwo sankcje, ale Welff pokazując jak wiele znaczą udaremnił coraz to dotkliwsze embarga handlowe.

Ciekawostki

  • Welff zawsze nosi czarny ubiór, przez co Armia Nexusa żartobliwie nazywa go Czarnym Panem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki