FANDOM

Hanza Krajowa - pierwsza grupa złożona z Ludzi Realnych oraz ich przyjaciół związanych z CreepyTown, należących do Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju. Ich celem była wspólna obrona Centrum oraz obywateli Fantazji. Wszyscy byli Ludźmi Realnymi. Potocznie niektórzy mieszkańcy tego fantastycznego uniwersum nazwali ich Wiedźminami, inaczej też Vedyminami, Wiedźmakami, Łiczerami lub Widmakami, ponieważ odpłatnie zabijali potwory i zajmowali się rozwiązywaniem problemów. Niektórym wręcz to sprzyjało, bo zawsze chcieli być jak Geralt z Rivii. Każdy miał swoje zasady, co czyniło każdego z tych tak zwanych Wiedźminów wyjątkowymi.

Celem była obrona słabych i wspomaganie wszystkich w wielu problemach, przy jednoczesnym krzewieniu idei, które później za podstawowe dla swojego "Wiedźmińskiego Kodeksu". Grupa rozpadła się w wyniku dalszych komplikacji jakie wynikły przez Nieskończoną Wojnę, zwłaszcza przez Wojnę CreepyTown, która była gwoździem do trumny tej organizacji. Ostatecznie przestali istnieć na początku stycznia 2016 roku.

Członkowie Hanzy

Członkowie pełnoprawni

  • Arcturus Lwowski - wszechmonarcha Państw Nexusa i imperator Unii, jeden z trzech w tej grupie Nexusian. Mistrz we władaniu tajemniczymi i niebezpiecznymi Mocami Otchłani, kojarzonymi z mrokiem, ale w istocie będącymi złem zwróconym przeciwko innemu i służącego zasadom dobra. Monarchista, chcący uwolnić wszystkich od wszelkiej tyranii, niemniej walczący ze wszelkim anarchizmem, często sam ma władzę niepodzielną nad własnymi państwami i światami. Nielubiany przez wielu ze względu na swoją beztroskę oraz dystans do wszystkiego i każdego, co tylko wymyślono lub istniało w świecie rzeczywistym albo fikcyjnym. Był nawigatorem, to dzięki niemu dotarli w wiele niemożliwych miejsc.
  • Wasieq - Arcyherszt Netrolli, bardzo często awanturniczy oraz wulgarny, ale wyjątkowo dobrze walczył bronią dystansową. Nie lubił Lwowskiego za jego brak trzymania się logicznych i racjonalnych zasad rządzących normalnym światem. Kwatermistrz Skellige, odpowiadał przede wszystkim za zaopatrzenie.
  • Przemek0980 - lider całej grupy. Potężny, nieskończenie wskrzeszający i regenerujący się Człowiek Realny. Na transwymiarowcu przewodził drużynie zwiadowczej, ale i kierował wyprawami, ponadto siedział na bocianim gnieździe, koło którego stworzył również sobie swego rodzaju mieszkanie.
  • Stanislausa - jedna z Trójcy, czyli przywódców CreepyTown. Była kapitanem Skellige, transwymiarowca o prastarej konstrukcji w eliptycznej bańce powietrznej i wyglądającej jak hiszpański okręt wojenny. Dzierżyła ster, po rozpadzie Hanzy Krajowej wróciła do swego miasta aby tam pomóc tworzyć kolejne nowoczesne budowle oraz polować na niedobitki Sług.
  • Sergiusz KaSZuB - humanoidalny smok. Był specem od techniki. Początkowo trzymał stronę Lwowskiego, z czasem jednak stał sie jego śmiertelnym wrogiem. Odpowiadał za działa na Skellige, kierował też ogniem z dział oraz atakami arkanicznymi, to jest magią, psioniką i wieloma innymi.
  • Kalasher - Kazach, inicjator puczu poprzedzającego bunt w 110. Regimencie Ochotniczym w Centralii oraz później goniący głównych jego sprawców. Planował doprowadzić do ogólnoświatowej rewolty komunistycznej, ale plan nie wypalił. Postanowił uciec razem z wszechmonarchą Lwowskim, jego żoną i ich przyjaciółmi, których dorwał. Główny inżynier na pojeździe, którym przemierzali wymiary.

Ciekawostki

  • Sami członkowie Hanzy nie lubili za bardzo, jak się nazywa ich Wiedźminami.
  • Ich flagową jednostką był dawny okręt Templariuszy Solariańskich Kei-donerra, przemianowany na okręt Zakonu o nazwie Skellige, na cześć ulubionej krainy Przemysława.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki