FANDOM

„Gwardię należy zabijać w pierwszej kolejności.”
―Instrukcja żołnierzy Instytucji Centrum
Extinction Teaser CODG.jpg
Symbol używany na opaskach Gwardii Bożej w środku gwiazdy pentazdy
Gwardia Boża
Typ władzy policja polityczna
Twórca/Twórcy Hastadarius
Dokument ustanawiający Odezwa Hastadariusa do pierwszych rekrutów
Lider Strażnik Przeklętego Ikonostasu Arnold Morderca Snów
Przywódca/Przywódcy Strażnik Przeklętego Ikonostasu Arnold Morderca Snów, Kirin Taiseperr, (faktyczny lider, założyciel)
Wybitni członkowie Arnold Gisler, Kirin Taiseperr
Pierwszy lider Kirin Taiseperr
Kwatera główna gdzieś w Świecie Anarchistycznym
Naczelny wódz Strażnik Przeklętego Ikonostasu
Strefa wpływów Fantazja
Religia kult Hastadariusa
Powiązania Hastadarius
Sojusznicy sojusznicy Aliansu
W stanie wojny wrogowie Aliansu
Data założenia gdzieś w Starej Erze

Gwardia Boża - pełniąca rolę zbliżoną do Gestapo i SS frakcja wchodząca w skład Aliansu Sług. Została tak nazwana, bo podlega kultowi Hastadariusa i dowódcom armii maszerujących na jego wrogów. To oni są odpowiedzialni za wiele zamachów terrorystycznych oraz masakry na ludności, która miała pecha przebywać na terenach zajętych przez Sługi. Ich największym przeciwnikiem jest Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju, ponieważ nieźle dali im przez te milenia w kość. Jej członkowie odpowiadają za wybicie większości populacji Pierwszych i Reinkarnatów.

Historia

Powstanie

Początki Gwardii Bożej sięgają Starej Ery, gdy Pierwsi zostali zdradziecko zaatakowani przez Hastadariusa. Wtedy to grupa przedstawicieli tej rasy przystąpiła do swojego upadłego pobratymcy. Dokonali oni rzezi setek milionów miast i mniejszych osad należących do tej rasy. Ich działalność zapamiętano aż do Nowej Ery, to oni bowiem odpowiadają za wymordowanie niezliczonej populacji pierwszej z ras Twórców. Podczas wojny Hastadariusa z Imperium Pierwszych usiłowali znaleźć sposób by zdobyć drogę do legendarnej Mrocznej Wieży, którą widziało zaledwie kilkunastu przedstawicieli tej rasy.

Klęska Upadłego Pierwszego

Wiktoria zwolenników Upadłego Pierwszego nie trwała długo. Kileazjasz, jeden z Pierwszych i brat Hastadariusa znał prawdę o nim oraz co się mu stało. Postanowił go trwale okaleczyć - zniszczyć ciało, a duszy nie pozwolić na istnienie w żadnym możliwym przedmiocie, nawet w zwłokach czy Sztucznej Inteligencji. Walka była epicka, ale Kileazjasz odniósł sukces przypłacając to jednakże własnym życiem. Po upadku swojego pana Gwardia uciekła do Świata Anarchistycznego tym samym będąc teraz rozbita. Wkrótce jednak usłyszeli że dusza ich władcy żyje, dlatego też razem z nim zreorganizowali struktury. W taki oto sposób podbite na północy wymiary pozostają po dziś dzień.

Zagłada Reinkarnatów

Nowa Era - nowa strategia

Wojna o Pokój na Ziemi Krajowej

Żołnierz Gwardii Bożej.jpg

Funkcjonariusz Gwardii Bożej w wyposażeniu bitewnym

W trakcie Wojny o Pokój na Ziemi Krajowej działali niczym Gestapo, wyglądali jak Niemcy w czasie II Wojny Światowej. Jeden z ich oddziałów był pod komendą samego Agrinorda, głównodowodzącego inwazją na wymiar wyspy Kraj. Gwardia brała udział głównie w zabijaniu mieszkańców planety stawiających opór, zmianie wsi w obozy pracy, zaś z miast zrobili system gett i rezerwatów. Ci, którzy byli kapłanami lub wysoce postawionymi wojskowymi mieli zagwarantowane luksusy oraz dostawali wszystko co tylko chcieli. Mieszkańcy byli zagłodzeni, łamano ich opór, rozstrzeliwano również partyzantów. Do jednego najpodlejszych ich czynów należy chociażby wyrżnięcie w pień Kijowa. Z łapanek, ostrzału artyleryjskiego czy rozstrzeliwań zginęło blisko 85 procent populacji. Ci, którzy ocaleli z masakry uciekli z miasta i urządzili w pobliżu niego oddziały partyzanckie.

Podczas bitwy o CreepyTown zabili jedną z Trójcy - Stanislausę, kapitan okrętu Mare Internum. Próbowali wziąć jej zwłoki wywieźć do Świata Anarchistycznego i tam ją wskrzesić, ale szybka akcja komandosów alianckich uchroniła ją przed sklonowaniem i zniewoleniem.

Stopnie

  • Zelota - najniższy stopień. Typowy rekrut, często pogardzany i wykorzystywany do najbrudniejszych zadań. Często spotykani na polach bitew w maskach przeciwgazowych, kombinezonach bojowych z plecakami Tesli, dwoma pistoletami plazmowymi i karabinem szturmowym laserowym lub też blasterowym.
  • Egzekutor - 
  • Komisarz - 
  • Mistrz Przesłuchań - 
  • Strażnik Przeklętego Ikonostasu - najwyższy możliwy do osiągnięcia tytuł w Gwardii. Strażnik jest prawą ręką Hastadariusa i Rady Plagiatu. To przywódca całej organizacji, jego pojawienie się rodzi fanatyczny zapał, w wyniku którego członkowie zyskują ponadprzeciętne zdolność i są dwukrotnie mądrzejsi oraz silniejsi.

Rodzaje wojsk

  • Soldat - żołnierze przygotowani do walki na polu bitwy. Służą głównie za ochronę najważniejszych dowódców w czasie batalii. Często przechodzą modyfikacje genetyczne i cybernetyczne. Soldaci to regularna armia, która oprócz ochrony najważniejszych przedstawicieli Aliansu ma też za zadanie karać za dezercję, rozstrzeliwać niewiernych czy nawet wzmacniać morale innych żołnierzy.
  • Likwidator - 
  • Mistrz - 
  • Czarna Gwardia Strażnika - osobiste oddziały pod dowództwem samego Strażnika Przeklętego Ikonostasu. Ich zadaniem jest ochrona za wszelką cenę Strażnika oraz terroryzowanie i ściganie tych, którzy są największą solą w oku dla sił inwazyjnych. Rzadko pojawiają się na polu bitwy, chyba że batalia jest wyjątkowo rozpaczliwa.

Akcje terrorystyczne

Organizacja ma na swoim koncie wiele akt terroru na skalę międzywymiarową, niejednokrotnie pokazując, że nie należy ich lekceważyć, ani tym bardziej litować się nad nimi.

  • Zagłada Pierwszych - 
  • Zagłada Reinkarnatów - doszło do tego u schyłku Średniej Ery. Gwardia Boża zabiła każdego Reinkarnata i spaliła każdą osadę, która walczyła przeciwko Hastadariusowi. Doliczali do tego wszystkich, którzy nie wyznawali kultów plagiatyzacji.
  • Zamach przed Forum Fantasia w 2016 roku -

Wojna o Pokój na Ziemi Krajowej

  • Rzeź mieszkańców Kijowa - wyrżnięcie w pień 85 procent populacji miasta. Ocaleli schronili się w osadach w okolicy miasta oraz lasach. Opuszczony gród został wyznaczony do przeinaczenia na modłę Hastadariusa.
  • Mordowanie mieszkańców w bitwie o CreepyTown - 

Znani członkowie

Galeria obrazów

Ciekawostki

  • Ponieważ Alians Sług wykazuje wiele podobieństw do Osi z II Wojny Światowej Gwardia Boża przypomina więc Gestapo i Waffen-SS jednocześnie. Przemawia za tym kolor mundurów, posługują się jednak innymi symbolami, które jednak są ułożone jak w tej drugiej organizacji.
  • Rekruci Gwardii są świetnie wyszkolonymi strzelcami wyborowymi. Rzadko ich regularna armia uczestniczy w walce. Z reguły służy za ochronę najważniejszych dowódców polowych.
  • Szacuje się że ofiary zabite przez jej członków co najmniej dziesięciokrotnie przewyższają obecną populację Ziemi w Rzeczywistości.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki