FANDOM

Strzelcy na moście.jpg

Germańska Krwawa Brygada atakuje

Wiele grup z Pięciopaktu jest pokazaniem wypaczenia, spowodowanego przez Chaos, ale nic tak nie przeraża, jeśli chodzi o wyznających Chaos Niepodzielny przedstawicieli Germańskiej Krwawej Brygady. Są to dosłownie "kosmiczni naziści". Uważają siebie za nadistoty, namaszczone przez Bogów Chaosu, a istoty Ładu za podistoty. Dlatego torturują i urządzają czystki wszystkim przedstawicielom Tau, Imperium, Eldarów, Nekronów, ale też rasom Nieładu, na terenach przez nich kontrolowanych.

Germańska Krwawa Brygada pochodzi z Germanii - świata z czasów Mrocznej Ery Technologii, zasiedlonego przez nazistów i walczącego z Orkami na pełną skalę. Planeta podczas Epoki Walk stała się miejscem wielkiej wojny światowej, gdzie stary porządek wygrał. Podczas Wielkiej Krucjaty rządy dyktatorskie upadły, ale wkrótce w wyniku Herezji Horusa mały kult stał się integralną częścią Chaosu Niepodzielnego. Ci zdrajcy Imperatora uważają odzyskanie Germanii za cel priorytetowy, są jednymi z największych wrogów Oddziału Arcturus.

Historia

Krwawa Brygada powstała jako jedna z pierwszych grup Chaosu w czasie Wielkiej Krucjaty. Negowali Imperatora, przeprowadzali zamachy na lojalistów, szantażowali wrogów i dokonywali porwań. Jednak historia jest dużo bardziej skomplikowana. Doktor Herz Stahl był kiedyś gubernatorem planety. Podczas budowy Imperium Człowieka jego eksperymenty na rozkaz samego władcy ludzkości zostały zniszczone, a wszelkie plany zatarto, gdyż przeprowadzał ohydne eksperymenty ze stworzeniami, zmieniał ludzi w potwory typu superżołnierzy i supermutantów, nie wahał się przed urządzeniem czystki, by złapać jednego winnego. Dlatego na krótko przed Herezją został wtrącony do więzienia. Przed karą śmierci uratowali go zdrajcy z Gwardii Śmierci. Ci postanowili wziąć jego popleczników do Oka Grozy i tam dać jemu oraz jego grupie przywileje większe niż w Imperium, na co się zgodził.

Germańska Krwawa Brygada dowiedziała się o spustoszeniu zbuntowanej Germanii. Ci, którzy ocaleli złożyli przysięgę Stahlowi. Równali się osiągnięciami z Mrocznym Mechanicus i stanowili podstawę postępu technologicznego niemalże wszystkich grup Chaosu, z wyjątkiem o dziwo Legionu Alfa. Teraz idą równym krokiem razem z Czarnym Legionem i resztą band Kosmicznych Marines Chaosu, stanowiąc zastępczą formę Pięciopaktu oraz innych sił Zdradzieckich Regimentów Gwardii Imperialnej. Duża część Krwawej Brygady zrekrutowała się z grup psionicznych.

42. Milenium

Po pokonaniu Abaddona oraz nadejściu Astrorenesansu usiłowali uderzyć z dwóch miejsc naraz - Wiru Chaosu i Oka Grozy. W tamtym czasie powstało wiele nowych grup i instytucji, jednak to wszystko skończyło się w 083.M42, kiedy doszło do Apokalipsy Vinderiańskiej, która pochłonęła dużo istnień, zniszczyła wiele planet i prawie całkowicie odcięła świat rzeczywisty od Immaterium. Mimo wszystko świat powstał z powrotem do starej formy. Podczas Ery Odbudowy nadal usiłowali przygotować czternastą z kolei Czarną Krucjatę. W 228.M42 galaktyka stawała z powrotem na nogi, a siedemnaście lat później powstał Oddział Arcturus. Jego celem była walka z najtrudniejszymi do pokonania wrogami Imperium, jak wewnątrz tak i z zewnątrz. Wtedy bowiem zdołali za pomocą uprowadzonego statku pełnego pielgrzymów wierzących w Imperialny Kult zniszczyć fabrykę STC na Świecie-Kuźni Tendarius.

Miarka się przebrała, więc Imperium postanowiło skierować atak na nich. Podczas ataku na jeden z zamków, mianowicie Zamek Lebensraum lider Oddziału Arcturus i parias - William Blazkowicz pseudomim "BJ" - zdołał oddać celny strzał ze snajperki i rozwalić rogatą głowę Mrocznego Mechanicus jakim był Herz Stahl. Strzał zdołał zabić też jego duszę, okazało się, że BJ posiadał specjalnie przygotowane do tego pociski zwane Strzałkami Odcięcia - wynalazek z Czasu Wielkiej Chwały. Jednak na jego miejscu pojawił się jeszcze gorszy kultysta, czempion wszystkich Mrocznych Bogów, znany jako generał Wilhelm Strasse, w Imperium i innych frakcjach wrogich heretykom znany jako "Trupia Główka". Okazało się, że dużo wiedział o wynalazkach Złotej Ery Technologii, gdyż przechwycił wiele ze Standardowych Wzorców Konstrukcyjnych.

Członkowie

Doktor Herz Stahl

Pierwszy lider frakcji, był w czasach Wielkiej Krucjaty gubernatorem imperialnym planety Germania. Gdy Imperator odkrył jego eksperymenty i wynalazki skazał go na śmierć. Uratowali go jednak heretycy i wysłali do Oka Grozy, sam Horus był zaskoczony jego zdolnościami, ale również przerażony, uznał go za "demona o kształcie człowieka". Naczelny Kowal Osnowy Abaddona podczas 13. Czarnej Krucjaty, w ciągu 10 tysiąca lat zmienił się ze zwykłego człowieka w Mrocznego Mechanicus. Zabity przez BJ Blazkowicza podczas próby ucieczki z jednej z najlepiej ukrytych twierdz Krwawej Brygady - Zamku Lebensraum.

Generał Wilhelm "Trupia Główka" Strasse

Irene Engel

Hans "Bubi" Winkle

Friedrich Keller

Hans Grosse

Ryktehr

Wiktor Cetha

Wolfgang Statz

Mariane Blavuris

Helga Bulow

Zemfer

Roudi Yiger

Helghana Scharz

Emeryk Shreiner

Ciekawostka

  • Nietrudno zgadnąć, że jeśli są nową wersją nazistów to jakie są ich symbole i kim są.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki