FANDOM

Parlementartstation by tohad-da18thh

Zgromadzenie liderów państw i frakcji w Hali Liderów Kompleksu Forum Fantasia

Forum Fantasia - nieformalne zgromadzenie Twórców, które rządzi neutralnym w Nieskończonej Wojnie miejscem centralnym Fantazji, podobnym do ogromnego, nieskończenie ciągnącego się miasta, nazywanym skrótowo Centrum. Forum Fantasia stanowi formę Czatu i nie ma stałego miejsca, wyświetlane są bowiem hologramy postaci lub pokazywane oraz przesyłane napisy.

W większości siedzą oni za biurkiem, pisząc na komputerach stacjonarnych, ale zdarzają się też tacy, którzy gadają poprzez wideokonferencję. Liderem jest Wielki Kanclerz, pełniący rodzaj marszałka parlamentu. Forum Fantasia odbywa się poprzez hologramy, nie trzeba przebywać w budynku. Poprzez to "miejsce" nie ma żadnych konfliktów - każdy może o czymkolwiek oraz kimkolwiek porozmawiać. Oczywiście złe zachowania są traktowane jednoznacznie oraz zdecydowanie - poprzez odpowiednie kary.

Najważniejsze frakcje

Najważniejszymi frakcjami zasiadającymi w Forum Fantasia są te, które biorą udział w Nieskończonej Wojnie. Razem stanowią około 3/4 członków tegoż "parlamentu", nieobecność jednego mocno szkodzi polityce w całym Wieloświecie. Ilość reprezentantów jest taka sama dla każdej frakcji - 560. W chwili obecnej jest 3920 reprezentantów Wielkich Graczy Nieskończonej Wojny.

Mniejsze frakcje

Inne frakcje, jakie nie biorą udziału w Nieskończonej Wojnie, ale mają miejsce i co ważniejsze głos w Forum Fantasia. Każda zajmuje 20 miejsc, a więc razem ze stałymi 3920 miejscami Wielkich Graczy, 30 dla administracji terenów zakonnych i 50 dla Centrum obecnie zajmuje je 50 frakcji, czyli jest to 1000 miejsc. To oznacza, że w parlamencie nie licząc Wielkiego Kanclerza jest 5000 osób.