FANDOM

Forum Fantasia - nieformalne zgromadzenie Twórców, które rządzi neutralnym w Nieskończonej Wojnie miejscem centralnym Fantazji, podobnym do ogromnego, nieskończenie ciągnącego się miasta, nazywanym skrótowo Centrum. Forum Fantasia stanowi formę Czatu i nie ma stałego miejsca, wyświetlane są bowiem hologramy postaci lub pokazywane oraz przesyłane napisy. W większości siedzą oni za biurkiem, pisząc na komputerach stacjonarnych, ale zdarzają się też tacy, którzy gadają poprzez wideokonferencję. Liderem jest Wielki Kanclerz, pełniący rodzaj marszałka parlamentu. Forum Fantasia odbywa się poprzez hologramy, nie trzeba przebywać w budynku. Poprzez to "miejsce" nie ma żadnych konfliktów - każdy może o czymkolwiek oraz kimkolwiek porozmawiać. Oczywiście złe zachowania są traktowane jednoznacznie oraz zdecydowanie - poprzez odpowiednie kary.

Najważniejsze frakcje

Najważniejszymi frakcjami zasiadającymi w Forum Fantasia są te, które biorą udział w Nieskończonej Wojnie. Razem stanowią około 3/4 członków tegoż "parlamentu", nieobecność jednego mocno szkodzi polityce w całym Wieloświecie. Ilość reprezentantów jest taka sama dla każdej frakcji - 560. W chwili obecnej jest 3920 reprezentantów Wielkich Graczy Nieskończonej Wojny.

Mniejsze frakcje

  • Centrum (wokół stanowiska Wielkiego Kanclerza)
  • Wolne Miasto Lich City (przy samym lewym krańcu, zasiadają w ramach Przymierza, lecz są odrębną grupą)
  • Frakcja Przemka (istnieją w ramach Przymierza i Wolnego Miasta, mała grupka zrzeszająca kilkanaście małych frakcji w ramach wspólnej polityki, ekonomii i obrony terytorialnej)

Najważniejsi przedstawiciele frakcji

Państwa Nexusa

Przymierze Bermudiańskie

Porozumienie Antywojenne

Kombinat Wojenfirmowy

Triumf Akzjany

Prawda

Templariusze Solariańscy

Mniejsze frakcje

Prócz Wielkich Graczy w Forum Fantasia biorą też udział wszystkie cywilizacje skupione wokół Centrum.

Reprezentacja Instytucji Centrum

Wolne Miasto CreepyTown