FANDOM

Fiona - fregata wchodząca w skład Wielkiej Wiktorii, ponieważ wielki pancernik nie może wylądować na planecie w kosmoporcie posyła się zamiast tego właśnie ją. Nazwana została dlatego, że imię to jest ze Szkocji, a w starym języku celtyckim oznacza "białą", "niewinną" lub też "sprawiedliwą". Fregata ta jest malutka, ale wygodna i zdolna przewieść niewielki oddział. Pojawia się w Wojna o Fantazję, jako środek transportu na planetę. Na stację kosmiczną rzadziej, ponieważ do takich obiektów może też dokować i Wielka Wiktoria.

Wygląd

Jednostka przypomina swoim kształtem największy samolot początku XXI wieku - Antonowa An-225 Mrija. Potrafi przenieść dużo i być może nie jest zwykłą fregatą, możliwe nawet że jest za duża na nią, ale za to ma wymagające uzbrojenie i doskonałe silniki. Wprawny pilot potrafi z nią zdziałać cuda. Kolor jej jest śnieżnobiały, przez co latając w cienkich chmurach jest niewidoczna i tylko ją słychać. Na śniegu nie widać jej z oddali w górze, co utrudnia atak z zaskoczenia przeprowadzony od strony słońca. Może się też zamaskować, ale wtedy musi zużyć tarcze, które chronią przed atakiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki