FANDOM

Aby dowiedzieć się o niej więcej, należy zobaczyć artykuł na innej Wikii o nazwie Federacja. Tutaj są tylko informacje na potrzeby Świata Fantazji. Ten artykuł został stworzony na licencji CC-BY-SA i jest fanonem.
„Za Heinricha Welffa! Za ludzkość!”
―dewiza państwowa
04 Stahl and Orlock Square Off
Flaga Federacji Welffowskiej
Flaga państwa
Federacja
Typ władzy republika faszystowska
Waluta marka federalna
Twórca/Twórcy Heinrich Welff
Dokument ustanawiający proklamacja
Konstytucja Kanon Zasad
Lider Heinrich Welff
Przywódca/Przywódcy Heinrich Welff
Wybitni członkowie Heinrich Welff,
Tardsihe Łowrow,
Przemek0980
Pierwszy lider Heinrich Welff
Kwatera główna Metropolia
Naczelny wódz Władca Federacji
Organ ustawodawczy Rada Federacyjna
Organ sądowniczy Trybunał
Organ wykonawczy Wódz narodu
Stolica/główna siedziba Metropolia
Strefa wpływów Kraj
Język Hominum, bermudzki, niemiecki, Starsza Mowa, angielski, polski
Hymn Wszyscy ludzie są panami
Powiązania Przymierze CreepyTown (członek)
Sojusznicy Netrolle (sojusznik),
Piekło (sojusznik),
Cesarstwo (sojusznik)
Data założenia 2009

Federacja - rasistowskie, ludzkie państwo, wysoce zaawansowane technologicznie, należy do Przymierza CreepyTown. Włada nim Heinrich Welff. Ich flaga występuje w kolorach białym, żółtym, czerwonym i czarnym. Niegdyś byli bardzo sympatycznie nastawieni do Państw Nexusa, ale odkrycie że przemycają dla Netrolli broń i lekarstwa poprzez handel samolotami i barkami zmieniło stosunki polityczne. Stolicą państwa jest Metropolia. Od południa mają linię frontu z Unią, na zachodzie sąsiadują z HallenWest oraz CreepyTown, na południe od Carorell istnieje Piekło, zaś na północ od BakenCoven znajduje się terytorium Kaiserreichu. Pozostałe tereny to miejsca istnienia netrollskich państw, plemion czy innych organów administracyjnych. Są niepodważalnym hegemonem na całej wyspie Kraj.

Historia

Na Forum Fantasia żądano ze strony Wielkiego Układu ukarania ich, ale nigdy do tego nie doszło. Netrolle zatrzymały jedynie tych co wieźli broń do barek Unii zakotwiczonych w CreepyTown, zaś Państwa - barki z ukrytą bronią do Netrolli. Wszechpolicja Nexusa aresztowała na terenie państw wszechmonarchy-imperatora wszystkich oficerów, polityków oraz dyplomatów Federacji. Zostali brutalnie przesłuchani, a następnie straceni przez pluton egzekucyjny pod murami więziennymi. Gdy do tego doszło Federacja postanowiła z wielkim bólem zaatakować Państwa Nexusa i przystać do Przymierza CreepyTown.

Współcześnie południe dotykają walki, a po bombardowaniach trwa gruntowna odbudowa bloków mieszkalnych czy symboli narodowych, zniszczonych przez bombardowania i ostrzały artyleryjskie, wyrządzone przez operację "Imperialny Miecz" albo w wyniku bitwy o Metropolię. Federacja stale poszerza swoje tereny poza wymiarem macierzystym, między innymi zakładając na nowo odkrytej planecie niedaleko wymiaru Ziemi Cesarskiej kolonię Eve-3.

Technologia

Federacja jest wysoce rozwinięta pod względem zarówno arkanistycznym, jak i technologicznym. Niedawno wdrożyła też technologię pól efektu masy, jaką wykradli z Prawdy i Wielkiego Układu jej szpiedzy. Włada też anomaliami, potężna gałęzią "czarów", która niejednokrotnie poszatkowała szeregi najeźdźców. W obu przypadkach nie ustępują "filarowi arkanistycznemu Przymierza CreepyTown", jak niektórzy nazywają Piekło oraz temu technologicznemu, czyli Kaiserreichowi.

Wojsko

Normalne Wojsko Federacji

Normalni żołnierze Federacji, podczas walk o Metropolię

Spośród wszystkich sił wchodzących w skład Przymierza CreepyTown Federacja jest najbardziej rozwiniętym technologicznie państwem. Ostatnio uzyskuje też wiele wiedzy odnośnie Arkanów, czyli wszelkich zdolności paranormalnych. Nie tylko ludzkość walczy za naród, na przykład Grupa Rognara to oddziały specjalne złożone z nie-ludzkich kolaborantów. Okazały się kością w gardle dla Armii Nexusa czy sił Kombinatu Wojenfirmowego.

Ciekawostki

  • W oryginalnym uniwersum Federacja nie posiada flagi czy godła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki