FANDOM

„Za Heinricha Welffa! Za ludzkość!”
―dewiza państwowa
04 Stahl and Orlock Square Off
Flaga Federacji Welffowskiej
Flaga państwa
Federacja Bermudzka
Typ władzy republika faszystowska
Waluta marka federalna
Twórca/Twórcy Heinrich Welff
Dokument ustanawiający proklamacja
Konstytucja Kanon Zasad
Lider Heinrich Welff
Przywódca/Przywódcy Heinrich Welff
Wybitni członkowie Heinrich Welff,
Iwan Nowikow,
Przemysław Przemkowski
Pierwszy lider Heinrich Welff
Kwatera główna Metropolia
Naczelny wódz Władca Federacji
Organ ustawodawczy Rada Federacyjna
Organ sądowniczy Trybunał
Organ wykonawczy Wódz narodu
Stolica/główna siedziba Metropolia
Strefa wpływów Bermudia
Język Hominum, bermudzki,
niemiecki, Starsza Mowa,
angielski, polski
Hymn Wszyscy ludzie są panami
Powiązania Przymierze Bermudiańskie (członek)
Sojusznicy Netrolle (sojusznik),
Piekło (sojusznik),
Cesarstwo (sojusznik)
Data założenia 2009

Federacja Bermudzka - rasistowskie, ludzkie państwo, wysoce zaawansowane technologicznie, należy do Przymierza Bermudiańskiego. Włada nim Heinrich Welff. Ich flaga występuje w kolorach białym, żółtym, czerwonym i czarnym. Niegdyś byli bardzo sympatycznie nastawieni do Państw Nexusa, ale odkrycie że przemycają dla Netrolli broń i lekarstwa poprzez handel samolotami i barkami zmieniło stosunki polityczne. Stolicą państwa jest Welffgrad. Od południa mają linię frontu z Unią, na zachodzie sąsiadują z Nordreg oraz Lich City, na południe od Luthienburga istnieje Piekło, zaś na północ od Urginy znajduje się terytorium Kaiserreichu. Pozostałe tereny to miejsca istnienia netrollskich państw, plemion czy innych organów administracyjnych. Są niepodważalnym hegemonem na całej wyspie Bermudia.

Historia

Na Forum Fantasia żądano ze strony Wielkiego Układu ukarania ich, ale nigdy do tego nie doszło. Netrolle zatrzymały jedynie tych co wieźli broń do barek Unii zakotwiczonych w Lich City, zaś Państwa - barki z ukrytą bronią do Netrolli. Wszechpolicja Nexusa aresztowała na terenie państw wszechmonarchy-imperatora wszystkich oficerów, polityków oraz dyplomatów Federacji. Zostali brutalnie przesłuchani, a następnie straceni przez pluton egzekucyjny pod murami więziennymi. Gdy do tego doszło Federacja postanowiła z wielkim bólem zaatakować Państwa Nexusa i przystać do Przymierza Bermudiańskiego.

Współcześnie południe dotykają walki, a po bombardowaniach trwa gruntowna odbudowa bloków mieszkalnych czy symboli narodowych, zniszczonych przez bombardowania i ostrzały artyleryjskie, wyrządzone przez operację "Imperialny Miecz" albo w wyniku bitwy o Federację. Federacja stale poszerza swoje tereny poza wymiarem macierzystym, między innymi zakładając na nowo odkrytej planecie niedaleko wymiaru Ziemi Cesarskiej kolonię Eve-3.

Technologia

Federacja jest wysoce rozwinięta pod względem zarówno arkanistycznym, jak i technologicznym. Niedawno wdrożyła też technologię pól efektu masy, jaką wykradli z Prawdy i Wielkiego Układu jej szpiedzy. Włada też anomaliami, potężna gałęzią "czarów", która niejednokrotnie poszatkowała szeregi najeźdźców. W obu przypadkach nie ustępują "filarowi arkanistycznemu Przymierza Bermudiańskiego", jak niektórzy nazywają Piekło oraz temu technologicznemu, czyli Kaiserreichowi.

Wojsko

Normalne Wojsko Federacji

Normalni żołnierze Federacji, podczas walk o Metropolię

Spośród wszystkich sił wchodzących w skład Przymierza CreepyTown Federacja jest najbardziej rozwiniętym technologicznie państwem. Ostatnio uzyskuje też wiele wiedzy odnośnie Arkanów, czyli wszelkich zdolności paranormalnych. Nie tylko ludzkość walczy za naród, na przykład Grupa Rognara to oddziały specjalne złożone z nie-ludzkich kolaborantów. Okazały się kością w gardle dla Armii Nexusa czy sił Kombinatu Wojenfirmowego.

Bataliony Bojowe

Bataliony Bojowe Federacji Bermudzkiej są elitarnymi oddziałami wojskowymi, których celem jest przede wszystkim szturm w połączeniu z pomocą sanitariuszy i strzelców wyborowych. Grupy takie działają w myśl wojny błyskawicznej, ruszają zazwyczaj na strategicznie położone punkty celem zajęcia i opanowania. Ponadto są one głównymi organizatorami partyzantki i działań dywersyjnych za liniami wroga.

Organizacje

  • Pancerne Żółwie - jednostka pancerna, używa czołgów oraz ich wersji syntetyczno-organicznej - Czołgunów[1]. Jest to tak niebezpieczna formacja, że podobno aby pokonać ich nie wystarczy broń przeciwpancerna, ale też wsparcie lotnicze. Najsłynniejszą bitwą w jakiej brali udział było powstanie w Lich City.
  • Pięść Federacji - szturmowcy Federacji Bermudzkiej. Idą jak burza. Preferują atak charakterystyczny dla wojny błyskawicznej. Pięść atakuje tam gdzie jest wojna pozycyjna i nie boi się śmierci. To oni organizowali na na terenach okupowanych przez Alians Sług i Wielki Układ partyzantkę.
  • Snieżnaja Armija - armia specjalizująca się w walce na terenach górskich czy zimowych. W trakcie walk o Lich City wysłano ich na tereny gdzie śnieg był naturalną rzeczą, m.in. do wschodniego Arkturianowa oraz wielu innych miejsc, a także elektrociepłowni i supermarketu.
  • Ludzkie U-Booty - żołnierze do walki podwodnej, często ich zadaniem jest przejmowanie jednostek pływających. W czasie bitwy o Lich City brali udział w ataku na zanurzone okręty podwodne Sług.
  • Dzieci Stepów - kawaleria wychowywana od dziecka na stepach i pustyniach, potężni żołnierze przeznaczeni do szarży, zwiadów czy ataku na wroga z flanki. Dosiadają genetycznie modyfikowanych wierzchowców przypominających hybrydy konia z krokodylem. To niebezpieczne połączenie sprawia że razem ze swoimi karabinami maszynowymi z doczepianą przy lufie strzelbą fotonową stanowią śmiertelne zagrożenie dla każdego żołnierza wroga nie będącego w bunkrze czy
  • Huragan Żywiołów - dowodzeni przez Yousyu Risorto są wyspecjalizowanymi hakerami oraz skrytobójcami, lecz jeśli wymaga tego sytuacja również świetnymi żołnierzami. Idą na żywioł wzbudzając strach i panikę w szeregach wroga i dopóki się nie uspokoją dopóty będą walczyć z siłami nieprzyjaciela dopóki sami nie padną lub dopóty ścigane ofiary nie skonają w męczarniach.
  • Emanuery - dla nich pustynie czy próżnia kosmiczna nie jest jakimś niebezpieczeństwem. Emanuerzy potrafią przetrwać w każdym ze skrajnie niebezpiecznych środowisk. Wielokrotnie prowadzili też walkę w międzywymiarze, dzięki czemu zostali uhonorowani w Federacji mianem "niezmordowanych obrońców kraju, ludzkości i Przymierza". W Lich City w czasie walk z Aliansem brali udział w walce
  • Porządek - świetnie wyszkolony Batalion Bojowy. Są tak zdyscyplinowani że każdorazowe nieposłuszeństwo karzą u siebie śmiercią przez zastrzelenie na polu walki. Ponadto lubują się w wojnie pozycyjnej i ostrzale artyleryjskim na pełną skalę, nie odmówią też totalnego bombardowania powietrznego.
  • Pechowcy - nazwani tak zostali z powodu faktu że mają liczne rany i tracili spośród wszystkich najwięcej oddziałów. Mimo to są jednymi z tych co nie gardzą nigdy uzbrojeniem, nawet najgorszej jakości. Brali udział w wielu walkach, ostatnio też wysyłani byli do Świata Anarchistycznego celem walki ze Sługami w imię Welffa.

Członkowie

  • Johan Reisch, bohater Wojny o Pokój na Gai Bermudii, lider Snieżnej Armiji i wszystkich Batalionów
  • Ernest van der Sheer, szturmowiec, prowadzi Pięść Federacji
  • Katarin Ynesis, przywódczyni Ludzkich U-Bootów
  • Olgierd, duch i dowódca Pancernych Żółwi
  • Yousyu Risorto, dowódca Huraganu Żywiołów

Dzieci Heinricha

Najbardziej elitarna organizacja, składa się z nie-ludzi i ludzi. Są oni tak potężni że nawet bez reszty sił mogą z powodzeniem stanowić 50 procent siły jaką mają elitarne formacje Bermudzkiej Federacji.

Członkowie

  • Marcelli Jenstein, dowódca sił na Linii Wschodniej
  • Szalona Kapelusznik, komandos, strzelec wyborowy
  • Primaris Magos, Naczelny Technik Federacji Bermudzkiej
  • Karl Tobias Kessler, najsłynniejszy strzelec wyborowy Federacji, KIA
  • Yoko Hertashi, twórczyni Linii Wschodniej
  • Tardsihe Łowrow, Egzekutor Welffa - jego osobisty kat
  • Elizabeth Terrance, sanitariuszka, przywódczyni Ścieżki Zwycięstwa

Ścieżka Zwycięstwa

Ścieżka Zwycięstwa to elitarna formacja złożona z biologicznie, syntetycznie oraz arkanistycznie usprawnionych wojowników. Są niezmordowani, noszą egzoszkielety bojowe z trybem pancernym, atletycznym, maskującym oraz zwiadowczym, dzięki czemu są wszechstronnymi wojownikami. Jeśli sytuacja na polu bitwy robi się naprawdę tragiczna dla Federacji Bermudzkiej i jej sojuszników wtedy wkraczają oni zmieniając bieg wydarzeń. Są oni niezmordowani, ratują kraj w najczarniejszej godzinie.

Organizacje

  • Strzelcy - szturmowcy przeznaczeni do łamania blokad wroga. Niezmordowani specjaliści w walce bronią automatyczną i strzelbami.
  • Zamrożone Serca - bezlitośni skrytobójcy, uwielbiają działanie nocą. Preferują walkę wręcz lub ciche eliminowanie z daleka.
  • Wiodący - są to bezwzględni manipulatorzy, którzy za pomocą telepatii, technopatii oraz indoktrynacji potrafią namieszać wrogom w głowach aby dla nich walczyli, a potem popełnili samobójstwo.
  • Mroczni Templariusze - są największą oraz najpotężniejszą, ale i najbardziej tajemniczą ze wszystkich frakcji. Noszą czarne odzienie przypominające stroje irańskich kobiet, a ponadto lubują się psionice i walce wręcz.
  • Strażnicy Cytadeli - specjalistyczny Zakon, który ma we krwi przetrwanie. Preferują strzelby i moce psioniczne w połączeniu z karabinem maszynowym.

Członkowie

  • Forgath Markhell, dowódca Strzelców
  • George Edmund Smith, inżynier, lider Zamrożonych Serc
  • Mykola Hieronimus, saper, lider Strażników Cytadeli
  • Elizabeth Terrance, sanitariuszka, strzelec wyborowy, lider Mrocznych Templariuszy i całej Ścieżki

Hominianie

Osobista gwardia Heinricha Welffa. Noszą czarne mundury z białymi kwadratami i gwiazdą Federacji Bermudzkiej

Członkowie

  • GZ-110, robot służący jako szturmowiec
  • Prastary, drednot w środku którego jest jeden ze śmiertelnie rannych żołnierzy, który został wyzwolony

Herfili Jorkeflith

Organizacja ta jest inna od reszty. Herfili Jorkeflith oznacza z jednego z bermudzkich dialektów z pogranicza Dystryktu "Pięści Władcy". Ci nie-ludzcy kolaboranci zaryzykują własne życie byle tylko wojska odniosły zwycięstwo w bitwie. Kieruje nią niejaki Garsilis aep Eaprith.

Członkowie

  • Garsilis aep Eaprith, dowódca organizacji

Ciekawostki

  • Wielu używa nazwy "Federacja" na ten kraj, rzadko się też używa nazwy "Federacja Bermudzka", ale na mapach czy w dyplomacji owszem.

Przypisy

  1. Machina oblężnicza. Ma nogi słonia, jest o połowę mniejsza a na grzbiecie ma wielką sześciolufową wieżę czołgową. Z przodu ma zamiast głowy kulistą konstrukcję służącą za gniazdo ponad pięćdziesięciu bolterów i dwudziestu pięciu dział plazmowych, a prócz tego ponad setka KM-ów z zamkiem Duera.