FANDOM

Farlick
Prawdziwe imię i nazwisko Farlick
Znane pseudonimy Wielki Mistrz, Wielki Rycerz
Data urodzenia Gdzieś na początku Nowej Ery
Rasa Człowiek Realny
Narodowość Centrum
Płeć mężczyzna
Wzrost 176 cm
Kolor i wygląd włosów siwy
Kolor oczu brązowe
Znaki szczególne rana cięta na lewym uchu, zmarszczki spowodowane wiekiem
Przynależność Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju (lider)
Zawód żołnierz, rycerz, polityk
Wyznawana religia ateista, antyklerykał

Farlick to nie byle kto - jest uczniem Blakłuda, jednego z ostatnich Pierwszych. Mówi się w legendach, że to właśnie on był pierwszych z Ludzi Realnych, mentor Arcturusa Lwowskiego, Stanislausy oraz Przemysława Przemkowskiego, jak również innych z tej rasy. Obecnie zamieszkuje w Centrum, gdzie jest osobą pełniącą ważny głos w Forum Fantasia, często nawołuje do zakończenia większości wojen w Fantazji. Pojawi się w opowiadaniu pt. Wojna o Fantazję.

Historia

Farlick pochodzi z Ziemi, a przynajmniej z jednej z jej wersji w wymiarze, który uległ przez wojnę zniszczeniu. Pozostawił go samemu sobie, albowiem pogrążył się on w anarchii i rządach terroru. Jest istotą, która przeżyła wiele mileniów; jego długowieczność wynika z magii i technologii, jakie wykorzystuje. Nie ma potomków, jeśli już by się narodzili, to z probówki.

Ton w jaki się często wypowiada do innych ras sprawia że je antagonizuje. Przez całe życie jakie przeżył stał się bezwzględny, zaczął wywyższać Ludzi Realnych do rangi rasy panów, co więcej znalazł paru popleczników jego doktryny. Jednak paru też wygnało go i skazywało na śmierć, ale z racji bycia jednym z Twórców stale wracał do Fantazji i się odradzał. Później przez to karał swoich wrogów wyjątkowo surowo. Niemniej darzył wielu z innych ras szacunkiem, mimo bycia neonazistą. Żył przez bardzo długi czas w umyślnym odosobnieniu, będąc niczym mnich czy pustelnik, prowadząc klasztorny i rygorystyczny tryb życia. Z czasem stał się inny - pozostał bezwzględnym pesymistą, ale teraz bardziej otwartym na świat.

Wraz z dołączeniem wielu osób do Nieskończonej Wojny, szczególnie do Wojny Bermudiańskiej prowadził protesty antywojenne oraz usiłował namówić jak najwięcej osób do prowadzenia pokojowej polityki. Niestety w wielu przypadkach nie wychodziło, a on popadał w niełaskę rozmaitych władz. Głosił też hasła neutralności, co nie zawsze niestety się udawało. Wstąpił też w 2015 do Hanzy Krajowej, ale i ona nie wypaliła. Jednak pozostał w Zakonie Rycerzy Wielkiego Pokoju, ponieważ był jego Wielkim Mistrzem oraz założycielem. Tak oto postanowił osiąść w Centrum po upadku Wiedźminów na stałe.

Ciekawostki

  • Od początku, jako jedyna istota, przeczuwał że Hastadarius przeżył.
  • Jako jeden z nielicznych zna wszystkie z języków Starej, Średniej oraz Nowej Ery, to jest dialekty stworzone przez kolejno Pierwszych, Reinkarnatów oraz Ludzi Realnych.