FANDOM

  • Eve-3 (Świat Fantazji) - planeta skolonizowana przez Federację Welffowską. Miasta urządzono w kształcie kopców, ponadto istnieje tutaj Instytut Eksperymentalnych Technologii i Czarów, który opracowuje często urządzenia i runy znacznie wykraczające swój okres. Stolicą jest Welffburg, miasto gdzie znajduje się Iglica Wiedzy - siedziba Instytutu.
  • Eve-3 (Mieszany Świat) - jedyna planeta, która proklamowała dobrowolnie przynależność do Federacji. Żyzne gleby, umiarkowany klimat oraz duże zapasy słodkiej wody pozwalają na spokojne prowadzenie życia wiejskiego, przy jednoczesnej bliskości dużych i odpowiednio urządzonych miast.
  • Eve-3 (Nexus Uniwersum) - piękna i żyzna planeta, pełna lasów tropikalnych i posiadająca jasnofioletową atmosferę podobną do ziemskiej, lecz o większej zawartości tlenu i dwóch, a nie jednym procentach gazów szlachetnych w atmosferze.
  • Eve-3 (Postkoniunkcja) - pustynna planeta będąca kolonią Republiki Terran, poddana globalnemu zalesieniu i zmianie w zielony raj. Niezwykle silnie zurbanizowana, stanowi jej centrum finansowe, od mileniów interesowały się nią przedsiębiorstwa górnicze oraz banki.
  • Eve-3 (WH40K) - planeta-ul Imperium. Jest stolicą pod-sektora Eve oraz sektora Miglias. W 999.M41 została zaatakowana przez Czarny Legion, a wcześniej Orków Ghazkulla. Gdy nastał Astrorenesans odkryto na niej STC ze schematami broni Volkite i bomby kwantowej, w czasie Apokalipsy Vinderiańskiej połowa planety została zniszczona bombami ze Spaczniem i zagrożona demonami, jakie się pojawiły. Obecnie nie ma śladu po dawnych ranach, w Schyłku Epok zwanym też Nową Epoką Tworzenia planeta stała się słynna z produkcji superczołgów Stormblade, mechów Manfred oraz broni teslowskiej, jak karabin piorunowy lub działa łukowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki