FANDOM

Obraz olejny Eugenii Czevak
Obraz olejny Eugenii Czevak
Eugenia Karla Czevak
Prawdziwe imię i nazwisko Eugenia Karla Wilhelmina Sofia Leinz
Data urodzenia 9:000 Wiary i Nauki,

Terra, Austria, Wiedeń

Miejsce pochodzenia Austriaczka
Rasa Człowiek
Narodowość Austriaczka
Płeć kobieta
Wzrost 188 cm
Kolor i wygląd włosów jasnopomarańczowe
Kolor oczu fioletowe
Znaki szczególne szrama na długości od prawej części czoła przez nos aż do lewego policzka
Rodzina Przemysław Czevak (mąż),

James Czevak (syn)

Przynależność Czevak Industries,

Dynastia Czevak

Zawód nauczycielka, polityk
Wyznawana religia luteranka

Eugenia Czevak z domu Leinz [czyt. Ojgenia Czewak z domu Lajnc] - żona Przemysława Czevaka i przyjaciółka żony Arcturusa Lwowskiego, rywala jej męża - Dertiae Lantaan. Austriaczka o jasnopomarańczowych włosach zawsze była obiektem zazdrości dla wielu z wrogów nie licząc jego największego. Błyskotliwa, inteligenta oraz delikatna zbliża się do kresu swoich dni, lecz cieszy się każdym dniem ze swoim mężem oraz synem - Jamesem Czevakiem. W młodości wielka przeciwniczka Trzeciej Wojny Światowej, kiedy siły Układu Moskiewskiego weszły do Wiednia ona gloryfikowała nowy, marionetkowy rząd zwany Republiką Socjalistyczną Austrii. Kolaborantka miała być decyzją powołanego przez ONZ rządu austriackiego stracona za mordowanie wrogów politycznych i działanie przeciw ludzkości, ocalił ją jednak fakt, że w zamian rozkazywała chronić prześladowaną ludność swojego państwa.

W końcu XXI wieku poznała ona Przemysława Czevaka i Arcturusa Lwowskiego, działając w świecie polityki jako działaczka frakcji pokojowej, opowiadającej się za negocjacjami Republiki Zjednoczonej Ziemi, Związku Czerwonej Planety oraz Rzeszy Księżycowej w celu zapobiegnięcia Drugiej Wojnie Solarnej. Gdzieś później, w połowie dwudziestego drugiego wieku została narzeczoną Czevaka, doszło potem do separacji, ale później - do zgody. Eugenia w wyborach do Wspólnoty Nexusiańskiej z roku 2505 roku została, jako pierwsza z ludzkości, członkinią parlamentu tej federacji. Wkrótce pięła się dalej - w 2512 została mianowana Ministrem Administracji, a w 2560 wygrała wybory i jako pierwsza przedstawicielka rasy z Ziemi została kanclerzem, czyli kimś w rodzaju premiera Wspólnoty.

Historia

Dzieciństwo i młodość

Eugenia urodziła się jako Eugenia Karla Wilhelmina Sofia Leinz. Została niejako skrzywdzona przez życie - jeden z jej pradziadków służył i był fanatycznie oddany ideologii nazistowskiej, mordując Żydów, Polaków czy Rosjan. Nie mogła sobie tego darował, zaczęła się brzydzić wszelką przemocą, została pacyfistką, jednocześnie ćwicząc sztukę walki wręcz, aby obezwładniać napastników i nie zabijać ich. Urodziła się w Wiedniu, w roku 2000 miary gregoriańskiej. Ponieważ nigdy nie lubiła by się do niej zwracać pełną nazwą, mówiła żeby nazywać ją po prostu Eugenią. Uczyła się różnie - świetnie jej szła matematyka, wiedza o społeczeństwie i fizyka, w średnim stopniu interesowała się wychowaniem fizycznym, słabiej szła jej nauka języka angielskiego, rosyjskiego oraz niemieckiego. Była wielką zwolenniczką zacieśniania współpracy Unii Europejskiej z NATO, twierdząc że uformowanie silnego mocarstwa europejskiego z jednolitymi sztucznym językiem, walutą oraz siłami zbrojnymi wszystkim wyjdzie na lepsze.

W roku 2020 skończyła szkołę i wyruszyła na studia adwokackie oraz nauczycielskie. W wieku 30 lat została nauczycielką matematyki i fizyki w szkole licealnej, a więc dekadę później. Gdy wybuchła wojna odmówiła udziału w niej, uczyła dalej młodzież. Wojska moskiewskie były pod miastem zaledwie kilka godzin drogi od niego, wkrótce zaczęły się naloty. Pomogła w organizacji miasta oraz ewakuacji mieszkańców. Gdy rząd Austrii jednak dwa dni później skapitulował ona przejęła władzę jako prezydent, formując Republikę Socjalistyczną Austrii. To ona właśnie witała załogę czołgu Czevaka oraz Lwowskiego, jednak nie za wiele wiedziała o nich. Sama uznawała że lepiej pasowałaby do opryskliwego, nadętego arystokraty rosyjskiego niż ukraińskiego rolnika z Zakarpacia.

Jako prezydent ów państwa wypełniała wszystko zgodnie z wolą Drugiego Związku Suwerennych Republik Socjalistycznych, czyli nowo powstałego Związku Radzieckiego, który powstał w wyniku wojny na Ukrainie i traktatów z Mińska i Wołgogradu.