FANDOM

Mieszkanie w Dzielnicy Atomowego Krateru.jpg

Typowe domostwo w czasach Ery Zagubionego Spadku, niektóre rzeczy były bowiem wówczas niemal niedostępne

Era Zagubionego Spadku (po angielsku Age of Lost Legacy) jest epoką, w której upadł wszelki stary porządek Nexusa i wszelkie dziedzictwo frakcji. Po Koniunkcji zanikła bowiem wszelka możliwość komunikacji międzygwiezdnej, toteż wszelkie systemy i planety zostały odcięte od siebie. Mieszkańcy zezłomowali wiele maszyn i wybudowali prymitywne budynki, jak na przykład chaty podobne do południowoamerykańskich faweli. Era Zagubionego Spadku poskutkowała powstaniem nowych narodów, nowych organizacji i nowych miast. Nieliczne technologie, które przetrwały zostały wzięte i starannie zachowane przez technokratów. Wieloma przykładami ich zabezpieczenia przed cofającą się w technologii i kulturze cywilizacji są techkrypty, gdzie przetrwała ona dziesiątki tysięcy lat.

Był to czas barbarzyństwa, zacofania i drastycznych zmian. Wiedza o przeszłości i antycznej technologii była uznawana za świętość. Ci, którzy postanowili sprawić, by informacje naukowe przetrwały, wybudowali rozmaite zamki i klasztory, stając się istnymi bractwami religijnymi. Rzeczy takie jak bomby jądrowe, czołgi, czy po prostu grawideski zapieczętowano w wielkich kryptach, grobowcach i piramidach. Były silnie strzeżone przez milenia rozmaitymi pułapkami lub istotami.

Zarys historyczny

Pierwsze dni po Koniunkcji

W wyniku Koniunkcji mnóstwo frakcji wylądowało różnymi grupami na wielu planetach, gdyż "arki ocalenia", gdy tylko dotarły do pierwszych planet wypuszczały różnych ochotników, którzy chcieli zamieszkać na planetach. Mieli oni znaleźć sposób na produkowanie żywności, ale nic nie dawało rezultatów takich, by wyżywić całą populacje. Bogaci pozostali na arkach, a biedni osiedli na planetach. Z czasem zaczęło się jednak wszystkim kończyć paliwo, więc arki wylądowały na światach pierworodnych i tam zostały zezłomowane.

W wyniku tego życie przypominało postapokaliptyczne fikcje i średniowieczne opowieści. Pełno było magii i podobieństw do rozmaitych państw okresu renesansu. Tylko nieliczne wynalazki zdołały przetrwać ten czas, jak na przykład wentylatory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki