FANDOM

Elfka
Przykładowa elfka
Elfy
Nazwa Rasy Elfy, Dzieci Arkanów, Wojownicy Dobra
Planeta macierzysta Svera
Długość Życia nawet 5000 lat
Wzrost około 2 metry
Kolor włosów fioletowe,
zielone,
żółte,
rude,
czarne,
blond,
białe
Kolor oczu fioletowe,
zielone,
żółte,
czerwone,
czarne,
blond,
białe
Waga około 75 kg
Skóra biała,
fioletowa,
ziemna,
zielona,
żółta,
czerwona,
czarna
Cechy charakterystyczne taki sam kod genetyczny jak u ludzi,
szpiczaste uszy
Cechy dodatkowe obuskrętne aminokwasy,
doskonałe umiejętności strzeleckie
Język różnie
Wynik na skali Kardaszowa 2,15
Przynależność różnie

Elfy - długo żyjąca rasa, która bardziej rozwija siły nadprzyrodzone aniżeli technologię. Osiągają wzrost ludzki i mają prawie że te same geny. Co ciekawe mogą jeść żywność opartą zarówno na lewoskrętnym, jak i prawoskrętnym białku, co wynika z ewolucji jaka przeszła na ich planecie - Sverze. Razem z ludźmi, krasnoludami i innymi humanoidami stanowią większość w galaktyce, pod względem historii podróży gwiezdnych oraz medycyny przewyższają ludzi, jednak względem liczebności są nieco w plecy. Przeważnie są miłe oraz opiekuńcze, aczkolwiek również zdarzają się w większości Ci, których charakteryzuje chłodne zachowanie, agresja i zaborczość.

Biologia

Tak jak większość humanoidalnych istot elfy mają parę rąk, oczu, nóg, uszu oraz usta, nos, włosy na głowie i dyformizm płciowy (istnienie płci męskiej oraz żeńskiej). Posiadają pięć palców u końca każdej kończyny oraz paznokcie. Szczególnie charakterystyczne są u nich równe uzębienie oraz wysoka podatność na magię, praktycznie nigdy żaden elf nie mógł nie działać bez Żywiołów Arkanistycznych. Podobnie jak wiele innych ras elfy dzielą się na rozmaite gatunki:

Nocne Elfy

Mroczne

Lud Dnia

Słoneczne

Najczęściej widywane elfy. Są one gatunkiem który skórą przypomina ludzi karnacji indoeuropejskiej. Władają doskonale zarówno wiedzą arkaniczną, jak i technologiczną. Słoneczne Elfy nazywane są też Wysokimi, ponieważ to one pierwsze stworzyły cywilizację i nadal ją tworzą, będąc najbardziej postępową. Niegdyś prowadzili wiele wojen, zwłaszcza religijnych, obecnie większość uznała przywiązanie do religii za główny z czynników wojennych, dlatego są świeccy w większości. Są uzdolnionymi naukowcami i wielu z nich stara się o posadę w inżynierii czy ekonomii.

Lud Kamienia

Leśne

Lud Stali

Podziemne

Lud Gwiazd

Nazywane też astroelfami żyją na pokładzie rozmaitych okrętów kosmicznych. Rodzą się na nich i umierają. Charakterystyczne jest to, że mają bladą skórę, osłabiony układ immunologiczny, większe zainteresowanie technologią niżeli arkanistyką oraz świecą im się na biało ich tęczówki, białka z kolei są całe czarne, a źrenice - żółte, czerwone, błękitne lub też białe.

Bagienne

Historia

Kultura

Rząd

Doktryna militarna

Religia

Ekonomia

Polityka