FANDOM

Flaga Młodej Dziewicy.png
Flaga sprzed upadku Partii
Dyrektoriat Młodej Dziewicy
Typ władzy socjalistyczna federacja faszystowska
Waluta 1 marka norymbska = 100 kopiejek norymbskich
Stolica/główna siedziba Norymb, Nowy Berlin
Strefa wpływów Młoda Dziewica
Podział administracyjny 37 landów
Język niemiecki,
rosyjski
Powiązania Unia Planetarna (członek)
Data założenia 7204

Dyrektoriat Młodej Dziewicy (do 7254 roku Rzeszy Radzieckiej) to państwo istniejące od 7204 roku. Do 7254 władzę sprawowała Partia, jedyny legalny w państwie organ polityczny. W 7254 roku doszło do otwartej rewolty przeciwko dyktaturze. Wygrali ją buntownicy. Po ustanowieniu Kosmicznej Ligi Narodów i wskrzeszeniu Państwa Anosorentów, decyzją parlamentu i referendum, kraj stał się częścią tego Zjednoczonego Imperium. W wyniku upadku totalitarnej oligarchii, wiele kolonii o separatystycznych tendencjach odłączyło się od Dyrektoriatu. Członków organizacji wysłano do Dystryktu 13 za zbrodnie przeciwko kosmosowi.

Opis

Godło Rzeszy Radzieckiej.png

Godło

W Młodej Dziewicy, galaktyce należącej niegdyś w całości do Zjednoczonego Imperium Anosorentów istnieje państwo tak totalitarne i tak skorumpowane, że jego nazwa powinna mówić sama za siebie. Jest to Dyrektoriat Rzeszy Radzieckiej, naród faszystowski i komunistyczny, niemający za grosz życie ludzkie. Kraj ten, mimo napomnień ze strony ZIWP nadal praktykuje tortury, niewolnictwo i łapówki. Oficjalnie jest niezależny, ale tak naprawdę chyli swe czoła do Państwa Anosorentów. Nie cofną się przed niczym, byle tylko zdobyć władzę nad wszechświatem. Znani są z ksenofobii i poczucia wyższości.

Kultura

Trudno powiedzieć, czy tam panuje jakakolwiek kultura. Wiadomo jednak, że lojaliści są bogaci i mają duże wpływy, podczas gdy pozostali są biedni, a slumsy mnożą się. Cała kultura jest budowana na chwałę wszechobecnej „Partii”, będącej despotyczną, oligarchiczną organizacją z Kanclerzem i Wodzem na czele.

Siły zbrojne

Wojsko Rzeszy ma przestarzałą broń i technologie, lecz w odpowiednich rękach i przy dobrej taktyce może wywołać tyle samo szkód, co współczesne karabiny maszynowe. Partia używa go w celach pacyfikacyjnych i jako aparat terroru tajnej policji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki