FANDOM

Ten dawny dom jednorodzinny to tak naprawdę rezydencja Arcturusa Lwowskiego w CreepyTown. Wygląda jak normalny dom jednorodzinny, spotykany w miejscowościach i na osiedlach oddalonych od miasta. Znajduje się na ulicy Bimbrowników pod numerem 10. Jest to całkiem typowy dom położony na osiedlu przy Alei Portowej, jaka leci do centrum i do portu. Na ulicy stoi 10 domów, ten jest ostatni i ponadto położony oraz stworzony na wzór dawnego fortu systemu carskiego, zwanego Twierdzą Warszawa.

Konstrukcja

Dom leży na granicy z lokalnym lasem, zwanym CreepyForest. Jest to dawny fort obrony żeglugi, z jakiegoś powodu zapomniany. Gdy przybył Arcturus zagospodarował go. Wybudował zwodzony, stalowy most i bramę niczym w jakiejś warowni. Potem teren ten, mały względem miasta, zamienił się w willę. Jego ściany są zbudowane głównie z betonu, cegieł i żelbetu na powierzchni, wskutek czego jest to solidna konstrukcja połączona z pięknem. Sam samozwańczy imperator budował ten dom długo i do dzisiaj spłaca kredyt na remont.

Są 2 piętra na górze, nie licząc parteru, wbudowane w sztuczne wzgórza oraz 3 pod ziemią. Jedna część zachodniego skrzydła domu przy wejściu głównym jest przeznaczona na ambasady, a jedna część wschodniego skrzydła również przy wejściu głównym - dla garnizonu jego wojsk. Największymi pomieszczeniami są siłownia, gabinet imperialny, sypialnie imperialne oraz pływalnia. Co ciekawe zbudował tam też swoje centrum dowodzenia, gdzie z piwnic ma dużą władzę dzięki nowatorskim technikom, a w szczególności internetowi, który "pozwala człowiekowi władać całym światem".

Ukryte też zostało jakimś cudem lądowisko dla Ostnino, które może lądować pionowo, dzięki wyposażeniu w silniki. Lądowisko znajduje się w tylnych ogrodach, na polanie. Jest całkiem małe, to kwadrat zdolny pomieścić owego Iła-2. Oprócz tego postawiono tam uzbrojenie, ale w funkcji dekoracyjnej, podobnie jak działa na górze i system bunkrów oraz okopów. O ile wielkie okna, czy witraże zostały świetnie zrobione, o tyle niekiedy źle jest z dziedzińcem - usiłują tam wyrosnąć rośliny.