FANDOM

Dawikh Jager.jpg
Obraz olejny Dawikha Jagera
Dawikh Jager
Data urodzenia 14.01.920.M11 (14 stycznia 2930 p.n.e.),
Gradikah
Data śmierci 29.11.630.M12 (29 listopada 2220 p.n.e.),
Psi Prime
Przyczyna śmierci zawał serca
Miejsce pochodzenia Gradikah
Rasa Człowiek
Narodowość Gradikahczyk
Płeć mężczyzna
Wzrost 175 cm
Kolor i wygląd włosów brak, był łysy
Kolor oczu zielone
Znaki szczególne blizna na głowie po operacji mózgu w kształcie krzyża
Rodzina Unalia Dai (żona),
Lidia Harej Dai (córka)
Przynależność Imperium Gradikah (na początku),

Republika Skadiańska (od drugiego etapu powstania)

Zawód żołnierz
Wyznawana religia Wiara w przodków

Dawikh Jager [czyt. Dawik Dżeger] - członek armii Imperium Gradikah, później zaś powstaniec i lider sztabu armii powstańczej, zamienionej potem w wojsko Republiki Skadiańskiej. Mąż Unalii Dai i ojciec Lidii Harej Dai. Założyciel i rektor lokalnej Akademii Wojskowej na księżycu planety Psi Prime - Hanie. Jager był doskonałym strategiem, ale i bardzo lojalnym oficerem imperialnym w stopniu pułkownika. Dopiero gdy Gradikahczyk ujrzał bezwzględność lokalnych żołnierzy swego państwa zdecydował się pomóc powstańcom z Mgławicy Skadiańskiej.

Historia

Wczesne życie

Dawikh Jager wychował się w jednej z biedniejszych części planety Gradikah. Aby zasilić rodzinę składającą się z jego rodziców, dziewięcioro rodzeństwa i babci musiał pracować oraz kraść. Kryzys jaki dotykał planetę przez sankcje Wspólnoty Gwiezdnej sprawił, że nabierał coraz większego przekonania, że to rząd nexusiański jest winien sytuacji na planecie. Demonstracje oraz bunty w fabrykach przedsiębiorstw ze Wspólnoty sprawiały, że coraz częściej trenował zdolności obrony, taktykę, strategię oraz sztuki walki wręcz. Wtedy to wstąpił do Grupy Imperialnej Młodzieży, lokalnej wersji harcerzy powiązanych mocno z rządem Imperium Gradikah.

Tam uczył się walki oraz wartości patriotycznych. Szczególnie mocno zainteresowało go latanie, dlatego bardzo chciał zdobyć własny kosmolot. Niestety, okazało się że chorował na wrodzoną skoliozę, mimo to był jednym z najlepszych absolwentów, dlatego na początek dostał posadę strzelca w wieżyczce bombowca strategicznego. Często nosił ze sobą pistolet maszynowy by go ukryć w jednej z głębszych kieszeni munduru. Skończył wojskowe studia z wyróżnieniem, zajmując 5. miejsce jeśli chodzi o najlepsze wyniki na Uniwersytecie Gradikah.

Insurekcja w Mgławicy Skadiańskiej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki