FANDOM

CI P-25.png
Czevak Industries Pistole-25
Podstawowe dane
Producent: Czevak Industries
Model: CI P-25
Typ: pistolet samopowtarzalny
Cechy charakterystyczne
Waga: 1,8 kg
Długość: 23 cm
Szerokość: 8 cm
Wysokość: 14 cm
Pojemność: ponad 50 strzałów ciągłych zanim broń się przegrzeje
Zasięg: 150 m
Właściciele
Właściciele: Przemysław Czevak
Przynależność: Ochrona Czevak Industries, rozmaite wojska, wiele służb porządkowych, wiele gangów i mafii, firmy ochroniarskie

CI P-25 jest najsłynniejszym osiągnięciem firmy Czevak Industries, całkowicie wypierając konkurencyjne pistolety blasterowe takie jak LC P-7 "Graf" czy LC P-8. Najczęściej używany jest przez wiele firm ochroniarskich, gangsterów lub żołnierzy na polu walki. To dzięki niemu firma Przemysława Czevaka zdołała stać się korporacją godną Lwowski Corporation.

Historia

Pistolet powstał gdzieś z 25 lat po powstaniu koncernu zbrojeniowego. Klienci oczekiwali że dostaną broń spełniającą trzy podstawowe warunki - lekki, wygodny w obsłudze i celny. Ukrainiec z Zakarpacia zdawał sobie sprawę, jak powinien wyglądać oraz jak musi być wykonany. Tak więc pistolet otrzymał konstrukcję na bazie Waltera, a budowę wewnętrzną - na podstawie pistoletu TT. Oznaczono go jako Pistole-25 i wydano pod nazwą CI P-25 (pełna wersja: Czevak Industries Pistole-25). W czasach Wojny Gildii pistolet ten produkowano w tak masowej ilości, że nieobca była jego obecność zamiast LC P-7 czy P-8 na polu walki na wyposażeniu żołnierzy Kombinatu Arkturiańskiego była taka sama jak w przypadku wrogiego im obozu - Kombinatu Przemkowskiego. Do dzisiaj liczba wyprodukowanych egzemplarzy jest dużo większa niż P-7 i P-8 razem wziętych. Dzięki kolbie z tak zwanego żelazodrewna da się szybkim i silnym uderzeniem zabić wroga, zaś dzięki teslowskim ogniwom elektrycznym można szybko przeładować przegrzanie pistoletu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki