FANDOM

CI MP-18
Czevak Industries Machine Pistole mark 18
Podstawowe dane
Producent: Czevak Industries
Model: CI MP-18
Typ: pistolet automatyczny
Cechy charakterystyczne
Waga: 3,4 kg
Długość: 33 cm
Szerokość: 11 cm
Wysokość: 14 cm (z magazynkiem - 25 cm)
Pojemność: 200 naboi
Zasięg: 300 m
Właściciele
Właściciele: Przemysław Czevak
Przynależność: gangi, policja, komandosi

CI MP-18 to pistolet automatyczny, przeznaczony dla służb porządkowych lub oddziałów specjalnych wosjk rozmaitych krajów w Nexusie. Pistolet strzela na minutę nawet 800 pocisków z wolframu i polonu, co więcej można go przełączać na tryb seryjnego lub ciągłego ognia. Jeden magazynek mieści do 200 miniaturowych naboi, a więc w kwadrans minuty może go zużyć.

CI MP-18 wyprodukował rywal wielkiej firmy zbrojeniowej Lwowski Corporation - Czevak Industries. W swoim produkcie zamontowali chowaną kolbę. Po wciśnięciu guzika z boku kolba chowa się, albo wysuwa. Wielu funkcjonariuszy woli tryb z kolbą, podczas gdy komandosi nie znoszą jej, chyba że w ciasnych pomieszczeniach, gdzie dojdzie do bezpośredniej walki.

Historia

Rywal Przemysława Czevaka, czyli Arcturus Lwowski, opracował nowy produkt, jakim był pistolet maszynowy LC Pistole P-8. Zarówno P-8, jak i MP-18 zostały skonstruowane podczas Wojny Gildii - konfliktu, jaki wynikł z długiej rywalizacji obu korporacji. Aby zarobić na wojnę, broń często sprzedawano. Jedną z większych zalet, w porównaniu do oponenta, było istnienie chowanej kolby oraz dodatkowe miejsce na ustabilizowanie strzału na przodzie. Można było je trzymać lewą i prawą ręką jednocześnie.

Jednak jedną z największych wad było szybkie poszerzanie pola trafienia. Dodając to, że broń strzelała lekkimi nabojami, czyniło z niej tak naprawdę prostą polewaczkę. W związku z tym staje się zwyczajną polewaczką, która ma na celu rozproszenie grupy, albo zadanie mnóstwa ran. CI MP-18 jednak, w przeciwieństwie do P-8 posiadał możliwość strzelania seriami, co było bardziej wygodne. W ciasnych pomieszczeniach sprawdzał się znakomicie, kiedy cały magazynek przedziurawiał na sito wrogich żołnierzy milicji korporacyjnej Lwowskiego.