FANDOM

CI MG-12 Don

CI MG-12 "Don"

Czevak Industries Machin Gun-12, nazywany przez pomysł samego Przemysława Czevaka Don, na cześć rzeki płynącej w II Związku Radzieckim to wielofunkcyjny silny karabin mogący się przełączać na tryb maszynowy lub snajperski. Został stworzony przez korporację Czevak Industries. Posiada termowizyjną lunetę i dwójnóg z przodu lufy dla stabilizacji strzału podczas strzelania jednym pociskiem elektromagnetycznym, a także w przypadku walki miejskiej czy okopowej. Magazynek jest w układzie bullpup, czyli między kolbą a spustem.

Karabin ten stał się podstawowym za czasów Wojny Gildii po stronie wojsk Kombinatu Przemkowskiego. Dzięki niemu udało się zdobyć wiele kolonii i poczynić postępy w przypadku wojny pozycyjnej. CI MG-12 był na tyle popularny, a amunicja balistyczna tak popularna i idealnie dostosowana do karabinu, że nawet Milicja Lwowski Corporation chętnie posługiwała się tymże karabinem. Z czasem prócz oczywiście bandytów egzemplarze w ponad dziesiątkach tysięcy kupowały wszystkie państwa Wspólnoty Nexusiańskiej, Kombinatu, Czwartej Rzeszy, Imperium, ale też i liczne bandy, hordy, klany czy plemiona ciemnych Żywiołów Pierwotnych. Oczywiście siły walczące z nimi otrzymały naturalnie zniżkę na zakup tych karabinów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki