FANDOM

ISA Heavy VTOL

CI Heliaero-12 Nate na aerolotniskowcu

Czevak Industries Heliaero type 12 Nate - pojazd typu VTOL, czyli pionowego startu i lądowania. To ciężki transportowiec bojowy, zdolny zarówno do walk w atmosferze planety jak i próżni kosmicznej. Może przewieźć kompanię piechoty lub 4 pojazdy takie jak mechy, czołgi i wiele innych. Pojazd ten pilotuje jedna osoba. Wyjścia dla pasażerów są z boku i tyłu. Ponadto pojazd ten posiada również uzbrojenie, więc może aktywnie wspierać armię.

Historia

Na początku Wojny Gildii korporacja Czevak Industries, będąca również głównym członkiem Kombinatu Przemkowskiego przegrywał z powodu licznych problemów związanych z przerzutem wojsk. Okazało się bowiem, że wojska Kombinatu Arkturiańskiego, choć nieco słabsze i mniej zorganizowane, były znacznie mobilniejsze oraz bardziej zaawansowane technologicznie czy arkanistycznie. Dlatego, aby jakoś powstrzymać pochód zwolenników Lwowski Corporation prezes korporacji - Przemysław Czevak - znalazł rozwiązanie. Tak powstał dzięki wielu nieprzespanych nocy "Nate", który umożliwił szybki przerzut wojsk. Przewagę dawała też możliwość walki zarówno w każdej atmosferze planety jak i w kosmosie, a nie tak jak w maszynach Kombinatu Arkturiańskiego że trzeba było przesiadać się z desantowców atmosferycznych na pojazdy kosmiczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki