FANDOM

CI G-190
Czevak Industries Gun type 190
Podstawowe dane
Producent: Czevak Industries
Model: CI G-190
Typ: samopowtarzalny karabin snajperski
Cechy charakterystyczne
Waga: 12,3 kg
Długość: 104 cm
Szerokość: 37 cm
Wysokość: 40 cm
Pojemność: 15 ładunków
Zasięg: 4000 km
Właściciele
Właściciele: Wojska RZZ

Czevak Industries Gun type 190, zwany skrótowo pod nazwą CI G-190 jest strzelającym pociskami sonicznymi (mieszanką powstałych przez zastosowanie blasterowo-ultradźwiękowej techniki dwóch śmiertelnie szybkich i niebezpiecznych naboi) samopowtarzalny karabin snajperski. Jest bardzo ciężki, lecz podczas strzelania praktycznie nie ma odrzutu. Ma zasięg ponad 4 kilometrów, dzięki lunecie zdolnej przybliżać od 100 do właśnie 4000 metrów.

Jeden ogniwomagazynek (po ang. Celljacket) może pomieścić z 15 strzałów, a co więcej mogą następować zaraz po sobie. Po raz pierwszy korporacja Przemysława i Eugenii Czevaków oręż ten pokazano na targach na Nova Terra, czym zaskarbił sobie szacunek wielu armii i podróżników. Lwowski Corporation, Korporacja Handlowa oraz Welff Corporation usiłowali zrobić własną formę tej broni, jednak nie udało się. To właśnie dzięki tej broni Czevak Industries udało się zyskać wielki szacunek oraz bardzo liczne dochody, dzięki czemu przygotowywali się później tak skutecznie do Wojny Gildii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki