FANDOM

CI G-150
Czevak Industries Gun type 150
Podstawowe dane
Producent: Czevak Industries
Model: CI G-150
Typ: karabin wyborowy
Cechy charakterystyczne
Waga: 9,1 kg
Długość: 91 cm
Szerokość: 22 cm
Wysokość: 41 cm
Pojemność: 22 naboje
Zasięg: 1430 m
Właściciele
Właściciele: Galahad
Przynależność: Czevak Industries

Czevak Industries Gun type 150, szerzej znany pod skrótem CI G-150 to karabin wyborowy (przeznaczony na długie dystanse, lecz krótsze niż na walkę snajperską) z układem pół-automatycznym. Broń ta strzela jako jedna z nielicznych pociskami balistycznymi, opracowanymi na bazie wolframu oraz plutonu, które produkowano pod koniec Trzeciej Wojny Światowej na Ziemi, ojczystej planecie ludzkości. Po raz pierwszy broń doczekała się zapowiedzi w 1:353 Terry (według rachuby ziemskiej gregoriańsko-juliańskiej w roku 2752 naszej ery) na targach broni w Armstrong City, mieście na Lunie.

Co ciekawe Przemysław Czevak pierwotnie nie miał zamiaru tworzyć karabinu w duchu starej Ery, lecz w nowej - dać jako pocisk wiązkę laserową. Zastosowanie tej pierwszej technologii wymusiły finanse, jakie wówczas posiadał, bowiem w latach 1:350-1:356 doszło do kryzysu ekonomicznego, który szczególnie mocno dotknął mniejsze firmy. Mimo to ta firma wyszła z najmniejszymi stratami. Obecnie istnieje model T, który oprócz zapoczątkowanego od modelu B lasera namierzającego i wprowadzonego wraz z modelem K celownikiem noktowizyjnym posiada lufę wyposażoną w dodatkowe "prowadnice". Niestety usunięto w nim będącą w modelach od H do O wiązkę laserową i powrócono do standardowego pocisku, przez co ma ograniczoną wedle przenoszonych przez żołnierza magazynków liczbę naboi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki