FANDOM

CI APC-15 A.png

Boczny widok CI APC-15 A

Czevak Industries Armoured Personnel Carrier mark 15 type A, w skrócie CI APC-15 A to transporter opancerzony wyprodukowany przez korporację Czevak Industries, należącą do bogatego biznesmena i weterana ziemskiej Trzeciej Wojny Światowej Ukraińca z Zakarpacia Przemysława Czevaka. Dawny żołnierz Układu Moskiewskiego, a konkretniej Armii Radzieckiej chciał stworzyć w pierwszych dniach istnienia swojej korporacji pojazd lądowy mogący przewieźć żołnierzy na pole bitwy drogą lądową. Tak powstał pojazd z działkiem termoplazmowym o wyglądzie M2 Bradley. Szczególnie chętnie zakupił je Związek Czerwonej Planety, autokratyczny rząd Marsa.

Kilka egzemplarzy podczas Wojny Gildii wpadło w ręce milicji Lwowski Corporation, oddziałów wojskowych wrogiej Czevak Industries korporacji. Z czasem w fabrykach studiowano ich schematy, aż tak zmieniając gąsienice na odnóża, a działo na przeciwczołgowe, tak samo dodając więcej miejsca oraz zwiększając maszynę powstała maszyna Lwowski Corporation - LC Legtank T-14/L "Turtle".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki