FANDOM

Bomba memowa

Oto bomba memowa Imperium Nexusa

Bomba memowa to wyjątkowo groźna broń, często obosieczna. Jej siła w świecie internetu może być porównywalna z bombą jądrową w świecie rzeczywistym, a w Fantazji - dużo od niej potężniejsza. Odpowiednio silni na psychice użytkownicy mogą znieść jej uderzenie, ale słabszych może pogrążyć w rozpaczy i zmusić do "emigracji" ze świata elektronicznego. Niektórych może doprowadzić do samobójstwa, a na innych jeszcze - zwrócić się, czyli zaatakować ich samych.

Historia

Początki broni

Wynalazki o podobnym działaniu powstawały dość dawno, ale pierwszą bombę memową wynaleźli nieznani internauci. Głównie dyskredytowano władców i polityków, a nawet biznesmenów. Z czasem portale społecznościowe zrobiły się na tyle wulgarne, że nawet prości ludzie zostali tknięci tą bronią. Ze względu na obosieczność, częstotliwość w wielu miejscach zmalała, ale prawda jest taka, że zmienił się sposób.

W zasadzie mem był na początku zły, ale jest też w obecnych czasach również inny. Mem ma dobre strony, jeśli nie obraża, ale popularyzuje coś wyjątkowo dobrego. Stosunek do nich jest więc u ludzi dwojaki - jedni uznają go za dobre narzędzie do humoru i popularności, inni - narzędzie wyśmiania i poniżania. Niekiedy memy mogą doprowadzić do samobójstw internetowych, albo co gorsza realnych, gdyż użytkownicy nie wytrzymują presji.

W ręku Przemka0980

W świecie MWŚ, pierwszy był użytkownik Przemek0980, ale wkrótce rozpoczął mniejszymi ładunkami atakować. Pierwszy atak tego typu, zwany przez Imperium pierwszą próbą bomby memowej nastąpił w sierpniu 2015 roku, w związku z brakiem kanoniczności artykułów CreationKeepera i widocznym upadkiem Mieszanego Świata - alternatywy, gdzie 30 lat po Koniunkcji miały się spotkać różne wymiary.

Urażony imperator Arcturus Lwowski, czyli CreationKeeper wycofał i odizolował się na jakiś czas w swoim Wielkim Układzie i Unii. Nikt nie wiedział, co on tam kombinuje, ale pewność miało wiele wywiadów - produkował bombę memową, aby być drugim w historii Mój Własny Świat Wiki, który by posiadał bombę memową. Pracował nad tym w placówce Nowa Walhalla.

W szponach Imperium Nexusa

Wybuch bomby memowej

Detonacja bomby koło Przemgradu

Tam dokonał tego - koło Przemgradu ustawił makietę miasta w skali 1:1 i spuścił na kopię stolicy Orty, planety przemysłowej, pierwszą w dziejach Imperium bombę tego typu. Nad całym Nexusem wisi więc widmo wojny na bomby memowej tych "emwuesiowych gigantów". Swietłana Linow i jej zespół naukowców opatentowali w końcu ten typ broni i zamontowali w Turbohalifaksie, a kiedy doszło do wniesienia na pokład poszli na teren bezpiecznego oglądania. Linow i jej grua siedzieli tuż obok imperatora i kanclerz Jano.

Promień rażenia dosięgnął prawie autostrady z tego miasta do Salaiburga. Fala dźwiękowa przeszła przez miasto i przedmieścia w stronę innego dużego miasta - Augustgradu Ortańskiego. Siła przekroczyła przewidywane skutki - krater miał ponad 200 metrów głębokości, pogrzebał roboty samobójcze i manekiny na nawet 30 metrów oraz rozwalił wszystko, otwierając rzeczy i organizmy od środka - wszystko wywróciło się do góry nogami.

Info w parlamencie o detonacji bomby

Nexus News Network informuje o udanej detonacji imperialnej bomby memowej

Wszechmonarcha-imperator wypowiedział się więc w budynku Zgromadzenia Imperialnego, części Sektora Imperialnego (kompleks władzy, czyli pałac dynastii panującej, parlamentu i wszelkich imperialnych organów rządowych) 22 lutego 2016 roku miary gregoriańskiej następującymi słowami:
Do wszystkich użytkowników Wikii, niechaj dotrze ta wiadomość, którą obwieściłem na Czacie i która teraz będzie Wam dana. Oto przemówienie, które przejdzie do historii całego Nexusa, Internetu - całego świata. Z dniem dzisiejszym, to jest 22 luty 2016 roku miary gregoriańskiej, 22 dnia 08 miesiąca roku 2:045 Ery Arkturiańskiej my, to jest całe Imperium Nexusa, przeprowadziło udaną próbę detonacji na swoim poligonie doświadczalnym niedaleko Przemgradu (miasta na Orcie, nazwanego na cześć Przemka0980), przy pomocy zrzutu na makietę miasta bomby memowej. Oznacza to, że teraz zarówno frakcja - jeżeli ona w ogóle istnieje - Przemka0980 oraz moje Imperium Nexusa mamy możliwość ataku na dowolną grupę lub osobę oraz zniszczyć ją z taką nienawiścią, że słabi popełnią internetowe samobójstwo. Dzisiejszy dzień jest więc sukcesem 3 lat przygotowań i 5 lat pracy nad tą bombą, gdzie Przemek wywierał pierwsze ataki, ale dopiero co niedawno pokazał pierwszą falę. Naczelna naukowiec, Swietłana Linow, chciała spuścić ją na Putina, ale z racji testów wybraliśmy Przemgrad, gdzie ryzyko zachorowań byłoby najmniejsze. Ustawiliśmy więc wierną kopię tego miasta i przygotowaliśmy roboty typu London Monitor, samoloty typu Turbohalifax oraz inne rzeczy, jak czołgi LC T-216, w celu zobaczenia, jak wierna kopia miasta wyrządzi krzywdy. Wstawiliśmy więc do Turbohalifaxa Produkt M, ową bombę, gdzie do miasta pełnego replik i manekinów spadł prototyp broni. Zasięg doszedł prawie do autostrady Przemgrad - Salaiburg. Oznacza to, że jesteśmy zdolni zaatakować ostoję herezji, plugastwa i pychy, jaką jest Kraj i całe CreepyTown. Mieszkańcy Kraju. Już dość długo cierpieliście z rąk Federacji oraz grup anarchistycznych. Z dniem dzisiejszym jednogłośnie parlament i cały imperialny rząd ustanowił całą wyspę kraj terenem państwa będącego pod naszym protektoratem, czyli Krajowej Republiki Ludowo-Demokratycznej. Kto stawi opór, zginie od prawdomównych sił i ducha prawych rządów. Każdy atak na mnie i moich przyjaciół poskutkuje atakiem na Waszą osobowość. Czas na zaprowadzenie porządków. NIECH ŻYJE IMPERIUM NEXUSA!!!

Wieści te spotkały się w Imperium z gromkimi brawami, ale obawy wzrosły wśród wielu użytkowników. Dotychczas nie użyto ani jednej bomby przeciwko jakiejś grupie, więc na razie Wikia nie zaznała katastrofy związanej z detonacją na terenie użytkownika i odpaleniem w jego stronę.

Rozpoczęcie rozwoju bomby

Jednym ze skutków sukcesywnego zdetonowania bomby przez obie frakcje był rozwój techniki konstruowania, siły rażenia i wielkości urządzeń. Produkt M stał się kodową nazwą rozwoju w krótkim terminie. W ciągu jednego dnia było 10 bomb na stanie Imperium, 30 drugiego, a 60 - trzeciego. W ciągu miesiąca stworzono ponad 12 tysięcy ładunków memowych. W wywiadzie minister obrony imperialnej Ajcheus Iram powiedział, że dzięki takiej potędze nikt nie odważy się zaatakować największego państwa w dziejach.

Kalasher i inni - rozpowszechnienie broni

Zostały użyte trzy: jedna przypadkowo wycelowana w Arcturusa a druga w Przemka,a trzecia w Salai, przy czym ta pierwsza jest mniej znana. Propaganda mówi że została zniszczona nim doleciała na tereny cywilne czy wojskowe Państw.

Działanie

Ruiny kopii Przemgradu

Ruiny makiety Przemgradu, centrum kopii, gdzie wybuchła bomba

Po zrzuceniu w odpowiednie miejsce bomba memowa rozpoczyna wyrzucenie głośnego krzyku, który jest falą uderzeniową. Potem wyrzuca z siebie gniew, jakim jest wielki krzyk, rozrywający wszystko od środka, a na końcu wyrzuca masę memów, które niosą ze sobą półkulę wielkiego ognia, palącego i anihilującego wszystko. Skala zniszczeń jest olbrzymia. Choć nie wszyscy mogą zareagować od razu, z biegiem czasu promieniowanie memów może dotrzeć na inne osoby i tereny internetowego świata.

Galeria memów

Galeria memów umieszczanych w bombach memowych. Większość tu zaprezentowanych stanowi memy w głowicach Imperium Nexusa, ale z racji hołdu dla innych frakcji również frakcja Przemka zostanie tutaj przedstawiona. Niniejsze memy nie mają pod żadnym pozorem obrażać innych użytkowników, ale pokazać ich talenty do tworzenia często naprawdę świetnych obrazków.

Przedstawiciele Mój Własny Świat Wiki

Przemek0980

Sergiusz KaSZuB

Państwa Nexusa

Arcturus Lwowski/CreationKeeper

Kalasher

Więcej z Fandomu

Losowa wiki