FANDOM

Argos Kilm

Widok planety z orbity

Bitwa nad Argos Kilm była krwawą i decydującą bitwą dla Lwowski Corporation podczas Wojny Gildii. W wyniku potyczki Kombinatu Arkturiańskiego z Kombinatem Przemkowskim wiele istot poginęło. Argos Kilm miało dużo kopalni złota i należało wraz z księżycem ekonomicznie do firmy twórcy rasy Arkturian. Armia Czevak Industries brutalnie zaatakowała to miejsce, rozpoczynając Wojnę Gildii.

W tamtym czasie Lwowski Corporation i Czevak Industries nie mieli jeszcze sojuszników, toteż spotkali się bez pomocników. W wyniku walk na planecie zniszczona została większość farm i miast. Na orbicie pojawiło się masę wraków okrętów obydwu stron. W wyniku tego rozpoczęła się prawdziwa wojna między korporacjami, które wykorzystały rozmaite państwa oraz własną ochronę, dając masę broni wojskowym walczącym po ich stronie.

Geneza

Przemysław Czevak, lider Czevak Industries, kłócił się o hegemonię z innym magnatem korporacyjnym - Arcturusem Lwowskim. Z tego powodu gdy powstały kombinaty, w których naprzeciw siebie stanęły ich korporacje oraz sojusznicy, kwestią czasu było tylko, kiedy dojdzie do regularnej wojny między Lwowskim, a Czevakiem. Niestety do koalicji gildyjnych doszło wiele innych frakcji typu korporacje, czy też państwa.

Argos Kilm było kolonią niepodległą, pod protekcją Imperium Arkturiańskiego, kierowanego przez lidera Lwowski Corporation.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki