FANDOM

Arkturianie.jpg
Arkturiańska szlachta
Arkturianie
Nazwa Rasy Arkturianie
Planeta macierzysta Arctur Prime
Długość Życia 1000 lat, najstarsi mogą żyć podobno nawet 5000
Wzrost około 1,8 metra
Kolor włosów rude, blond, czarne, brązowe
Kolor oczu zielone, brązowe, niebieskie
Waga do 120 kg
Skóra biała
Cechy charakterystyczne podgatunek ludzi;

rasa syntetyczna, wyhodowana z genów i części Fukushimian, Homo Ekos oraz Cyberhominów

Cechy dodatkowe brak istnienia przedstawicieli nie posiadających mocy arkanistycznych
Język Wspólny
Wynik na skali Kardaszowa {{{Wynik na skali Kardaszewa}}}
Przynależność Imperium Arkturiańskie

Arkturianie - gatunek ludzi pochodzący z Arctur Prime przed Koniunkcją. Po niej osiedli na planecie nazywanej Nowe Arctur Prime. Są oni tacy sami jak wiele mileniów temu ich przodkowie. Wiele rzeczy pozostało w formie niezmienionej, a wiele - zmieniło się drastycznie. Większość Arkturian po Koniunkcji zaczęła praktykować religie związane z nauką i postępem, inni jeszcze stali się terrorystami i fanatykami religijnymi. Z racji tego że są rasą terrańską mają wiele wspólnego z innymi rasami, między innymi z powodu swoich części.

W wyniku Ery Zagubionego Spadku powstał nawet Kościół Wielki Arkturiański, który wyniósł ich twórcę, Arturusa Lwowskiego z Nexus Uniwersum do rangi... boga najwyższego. Bardziej tradycyjni i buntowniczy uważają to za pogardę dla ich historii oraz uznają takich za idiotów lub wariatów. Zazwyczaj tacy lądują w szpitalach psychiatrycznych lub są zabijani w pogromach. Sam Kościół nie jest zły, ale nigdy go nie chwalono, jest biedny z założenia, ponieważ duchowni wiodą żywot niemalże klasztorny.

Biologia

W związku z tym że to te same istoty rozumne co ze świata Nexus Uniwersum tak samo mają cechy normalnych ludzi, Fukushimian, Cyberhominów oraz Homo Ekos. Wielu dziwi fakt że to jedna z niewielu ras ludzkich, która nie ma innej niż biała karnacji, co niejako sprawia, że prześladowani są przez ludzi z karnacją czarną, mieszaną lub żółtą, a przez samych innych białych terran patrzy się na nich z pewnym żartem oraz dystansem.

Historia

Kultura

566158.jpg

Grupa arkturiańskich studentów

Arkturianie mają kulturę taką jak ich przodkowie, ale z pewnymi zmianami - młodzież uwielbia kurtki oraz kaptury. Społeczeństwo było od zawsze mocno technokratyczne, wszelka wiedza naukowa najpierw szła na potrzeby armii, potem dopiero dawano ją cywilom. Największą rolę zawsze odgrywa młodzież - to oni wywoływali rewolucje, brali udział w wojnach, a także pomagali starszym. Wśród nich najbardziej wpływowi byli i są studenci. Rozpoznać ich można po paradnej koszuli podobnej do szlafroka i dołączonego do niego kaptura z dzióbkiem na górnym końcu. Władza obawia się ich zawsze, gdyż to ludzie inteligentni oraz ceniący sobie wolność, a kto raz z polityków im na odcisk nastąpi, nie zmiłują się i będą protestować dotąd aż osiągną swój cel.

Rząd

Doktryna militarna

Arkturianie mają doktrynę niezwykle złożoną, podobną do reszty ras terrańskich. Polegają na walce dystansowej i nie angażują się za często w walkę wręcz. Ich podstawą są lekkie jednostki, średnie i ciężkie, szczególnie te mechaniczne służą w roli wsparcia. Tak jak reszta myślą na podstawie "Sztuki Wojny" i na podstawie zdania "Kto broni wszystkiego, ten nie obroni niczego". Dlatego największe grupy bronią kluczowych celów, a reszta polega na słabo wyszkolonych grupach milicyjnych. Co ciekawe bardzo często stosują poduszkowce, pojazdy napędzane silnikami antygrawitacyjnymi oraz amfibie, nawet w przypadku jednostek ciężkich.

Religia

Ekonomia

Polityka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki