FANDOM

Portret Areminotha Lwowskiego
Portret Areminotha Lwowskiego
Areminoth Lwowski
Prawdziwe imię i nazwisko Areminoth Lwowski
Data urodzenia 20 Maja 1:520 (20 maja 2919 roku),
Terra, Wielka Brytania, Londyn
Miejsce pochodzenia Terra
Rasa Człowiek i Elf z gatunku Ludu Nocy
Narodowość Brytyjczyk (według miejsca urodzenia)
Płeć mężczyzna
Wzrost 178 cm
Kolor i wygląd włosów długie fioletowe (naturalne),
blond (przez ufarbowanie)
Kolor oczu zielone
Znaki szczególne piegi
Rodzina Dertiae Lantaan (matka, nocna elfka z Elnii),
Arcturus Lwowski (ojciec, Rosjanin),
Alexandra (młodsza siostra, bliźniaczka Alexandrusa),
Alexandrus (młodszy brat, bliźniak Alexandry),
Areminotha (najmłodsza siostra)
Przynależność Wspólnota Nexusiańska,
Dynastia Lwowski
Zawód rycerz Imperium Arkturiańskiego,
biznesmen
Wyznawana religia ateista

Areminoth Lwowski - najstarszy z dzieci Arcturusa Lwowskiego, mocno ekscentryczny, aczkolwiek poważny i wyjątkowo uzdolniony. Inżynier machtroniki i astromechaniki, czyli nauki o działaniu pojazdów kosmicznych, szczególnie uzdolniony w nauce odnośnie budowy napędów FTL. Znany ze smykałki do robienia interesów uważa, że jest innym człowiekiem niż jego ojciec. Nie lubił go za bardzo, niemniej bardzo się nim opiekował i pomagał w wielu kwestiach. Obecnie mieszka na Księżycu, pracuje w jego słynnych stoczniach.

Historia

Urodził się jako pierwszy syn Arcturusa Lwowskiego i Nocnej Elfki Dertiae Lantaan. Przyjęto go na świat w szpitalu londyńskim, podczas wizyty Arcturusa i Dertiae w nowo otwartych biurach, mieszczących się na 45. piętrze jednego z kilometrowców - drapaczy chmur osiągających wysokość 1 kilometra. Poszedł do szkoły mając 7 lat, na planecie Omra, gdzie Lwowscy mieli swoją posiadłość. Ojciec bardzo chciał, aby nauczył się żyć w społeczeństwie mocno zróżnicowanym, a planeta była zamieszkana przez rozmaite rasy terrańskie (pochodzące od ludzi z Ziemi) i xenosjańskie (nie pochodzące od ludzi z Ziemi).

Matury nie skończył jakoś specjalnie wyśmienicie, ale za to studia ukończył z wyróżnieniem. Aby zająć się robotą ojca opiekował się stoczniami, wiele czasu spędzał samotnie, tak jak chciał. Zrezygnowany Arcturus stwierdził, iż nie będzie mu bronić jego działań, ale niech nie przynosi to wstydu ani Areminothowi, ani jego rodzinie. Jego ulepszenia oraz projekty okazały się zbawieniem dla korporacji w czasach kryzysu, której groziła secesja. W czasach Wojny Gildii okazał się wyjątkowo uzdolnionym żołnierzem Milicji, kierując oddziałami w chwalebnym czasie w zdobyciu Maya Planet. Obecnie, po śmierci ojca jakieś 25 lat temu prowadzi stocznie lunarne oraz eksperymentuje z próbą stworzenia syntetyczno-organicznego sztucznego gatunku do kierowania pojazdami gwiezdnymi w podróży nadświetlnej przy pomocy energii Chi - surowca, jaki odpowiada za niebywały postęp w medycynie i możliwość przeżycia przez ludzi oraz przedstawicieli innych ras nawet 2 tysięcy lat.