FANDOM

  • Arcturus "CreationKeeper" Lwowski - osoba, która tworzy tą Wikię, znana jako CreationKeeper. Strona ta jest jego autobiografią.
  • Arcturus Lwowski (Nexus Uniwersum) - rosyjski biznesmen, założyciel Lwowski Corporation, weteran Wojen Solarnych. Był monarchą Imperium Arkturiańskiego oraz twórcą gatunku ludzi, zamieszkujących ten naród - Arkturian. Mąż elfki Dertiae Lantaan i ojciec czwórki dzieci.
  • Arcturus Lwowski (Świat Fantazji) - imperator Unii i wszechmonarcha Państw Nexusa, który chce zniszczyć Przymierze CreepyTown oraz wszystkie inne frakcje Nieskończonej Wojny, celem zdobycia władzy totalnej. Jednak jest też utalentowanym twórcą wielu rozmaitych wynalazków i odkrywcą niejednej ziemi w Fantazji czy metod uzykiwania rozmaitych surowców, sam niejeden odkrył. Jego celem jest rzucenie na kolana każdego, kto chce jego klęski i pokoju z resztą istot. Członek Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju, to w nim nauczył się prawdziwego życia oraz nabrania szacunku mieszkańców Fantazji. Jego mentorem jest Farlick, ale niektóre nauki pobierał też osobiście u Blakłuda.
  • Arcturus Lwowski (CreepyTown) - genialny naukowiec żyjący na tym świecie wiele mileniów, choć wygląda na nastolatka. Ponoć podróżował przez czas i przestrzeń niejedno widząc.
  • Arcturus Lwowski (Mieszany Świat) - podróżnik, watażka, korsarz, genialny wynalazca oraz potężny czarnoksiężnik. Wyjątkowo tajemniczy, nie spoufala się z nikim na stałe, opryskliwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki